Shortcourse topic

Ziet er goed uit, zowel de kap als het chassis, lijkt wel veel op de SC10 en Blitz ;). Nu doet Losi ook echt mee, want die foeilelijke Strike zie ik nog altijd als een beetje een flop :D.

flop, ja mee eens. Maar qua rijden lijkt me Strike helemaal niet slecht. Motor voor de achteras is in mijn ervaring toch beter. zwaartepunt ligt bij de nieuwe wel lager dus dat is dan weer beter. Maar ik begrijp niet waarom al deze moeite. Had die moeite dan in de 4x4 gestoken. Het lijkt me een economisch voordeel om die eerder dan AE en HPI op de markt te hebben.

Als je het zo bekijkt, ik vind e Blitz ook lelijk. Maar als het om de kap gaat: koop dan een andere kap, kostje een paar tientjes. Als de auto beter rijdt wel de moeite waard.

Gaat mij niet zo zeer om de kap, die is van de strike overigens nog best OK. Als techniek liefhebber kan ik het chassis van de strike helemaal niet waarderen, ik vind het een raar onogelijk ding ...... krijg er bijna kotsneigingen van :rolling: !

Dan zie ik liever het chassis van mijn Blitz, netjes afgewerkt, hoogwaardige materialen en mooi zwart. Dat spreekt mij gewoon meer aan.

Overigens vind ik de Blitz kap niet lelijk :mrgreen:, ben het er wel mee eens dat er mooiere zijn, de SC10 championship 2009 body is mijn favoriet. Oh ja, de Slash 4x4 body vind ik ook best mooi, een goede nr. 2.

Laatst bewerkt:
Als je bij de strike een gat zaagt waar de accubak zit en er een andere accubak inhangt zodat ie onder het chassis uitsteekt, is er best wel mee te rijden.
Je verlaagt dan het zwaartepunt, er worden zelfs races mee gewonnen op deze manier (in de USA).
Ik moet zeggen dat ook de bumpers banden en shocks zeker in orde zijn.
En voor de prijs hoef je em zeker niet te laten liggen, ik geloof dat ie in Duitsland met een beetje zoeken voor 119 euro (bind,n drive) te koop is.

Ziet er goed uit, zowel de kap als het chassis, lijkt wel veel op de SC10 en Blitz ;). Nu doet Losi ook echt mee, want die foeilelijke Strike zie ik nog altijd als een beetje een flop :D.

Strike is speelgoed..jammerlijk mislukt

Deze XXX-SCT is gebaseerd op de bewezen en super goede truck XXX-T
Heel veel onderdelen zijn ook uitwisselbaar.
ik verwacht stiekem best veel van deze auto.
prijs in de USA is 229 dollar.

als ik op dit moment een 2wd SC truck zou moeten kiezen. gaat mijn keuze naar deze van losi

Hoe is de Kyosho Ultima SC eigenlijk? Lees daar bijzonder weinig over.

Ken hem alleen van plaatjes op internet maar ziet er volgens mij degelijk en goed uit.

Voor 195,- RTR op ebay te koop.

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo
wie heeft er nog tip waar ik kan kijken div sc uitvoeringen.
ik heb mijn teamC ts2 shortcourse net klaar en wil het kapje klaarmaken.
weet aleen nog niet welke kleuren en waar ik stickers kan regelen.:)
groet. 2wd sc rijder:)

hierbij mijn nieuwe 2wd!:) sc
r9nbrq.jpg

5dla4p.jpg

Laatst bewerkt:
Hey Marcel, check eens op ebay verkoper screenprintdigital, die heeft wel een paar CORR stickervellen in zijn assortiment zitten. Weet niet of er een RedBull tussen zit ...

Gouden velgen Bling Bling!

Laatst bewerkt door een moderator:
Die kan je ook in het chroom kopen, heb ik ook gedaan.
ik heb vorige week mn 1e kap gespoten (proline Desert Rat) met dus die sticker set.
Binnenkort post ik wel een foto, kan je die als voorbeeld nemen.

Back