Lochii 23 feb 2011 #21 proximus zei: Dit is mijn buggy. Klik om te vergroten... Panoooraaamaaafootoooo Lijkt wel een buggy van een meter lang zo
proximus zei: Dit is mijn buggy. Klik om te vergroten... Panoooraaamaaafootoooo Lijkt wel een buggy van een meter lang zo
G Gifkikkertje Guest 23 feb 2011 #22 Caretaker zei: Vorig jaar... Jammer, ik wilde er ook wel 1... Nou jah, toch geen auto's meer om hem op te zetten.. Dit was mijn laatste projectje Klik om te vergroten... Dat is geen projectje, maar een fraai stuk spuitwerk. Klasse
Caretaker zei: Vorig jaar... Jammer, ik wilde er ook wel 1... Nou jah, toch geen auto's meer om hem op te zetten.. Dit was mijn laatste projectje Klik om te vergroten... Dat is geen projectje, maar een fraai stuk spuitwerk. Klasse
Aleq 23 feb 2011 #23 snellehenk zei: @Aleq; als je je zakdoek kwijt bent, ik heb hem gevonden Klik om te vergroten... haha, ik heb altijd een zakdoek bij me zodra ik op de baan kom!
snellehenk zei: @Aleq; als je je zakdoek kwijt bent, ik heb hem gevonden Klik om te vergroten... haha, ik heb altijd een zakdoek bij me zodra ik op de baan kom!