Show hier je Multicopter, foto's en spec's!!

3 inch.jpg

3inch kingkong frame met 4s en 1306 4000kv motors en racerstar 20amp 4in 1 met dshot 600.Probleem is hij dipt aan 1 kant (links achter) als ik vol gas geef met f3 bordje had hetzelfde probleem op ander frame met een f4 omnibus bordje zodra ik mijn oude vertrouwde naze 32 er weer opzet probleem opgelost dus lijkt me geen motor of esc probleem iemand nog een idee hoe dit op te lossen?

stiekum de esc's kalibreren met de fc.. met de moderne esc's zeggen ze wel dat het niet nodig is., maar vaak maakt het net het verschil... de naze is een stuk langzamer in alles en minder gevoelig, dus lichte desync merk je niets van... bij een F3/F4 is alles zo snel en gevoelig dat minieme verschillen tussen esc's uitvergroot kunnen worden.

stiekum de esc's kalibreren met de fc.. met de moderne esc's zeggen ze wel dat het niet nodig is., maar vaak maakt het net het verschil... de naze is een stuk langzamer in alles en minder gevoelig, dus lichte desync merk je niets van... bij een F3/F4 is alles zo snel en gevoelig dat minieme verschillen tussen esc's uitvergroot kunnen worden.
airmode aangezet en probleem is opgelost schijnt een bug te zijn met bf 3.1.7

Inderdaad irritant, die bug in 3.1.7 die je verplicht om met AirMode te vliegen. Of geen volgas te geven, maar dat is natuurlijk onzin, dat je zo beperkt bent.

3.1.6 is dan een betere optie, ik weet zo snel geen features die 3.1.7 nu echt stukken beter zou maken dan de "oude" versie.

Mooi ding.

Zo duur maar FPV deel volop chinees?
Videozender van +1W? Of lijkt het zo door een onnodig groot koelblok.
En met wellicht slechte Chinese Cloverleaf.
Dat moet beter kunnen. =)[/QUOTE
R
Mooi ding.

Zo duur maar FPV deel volop chinees?
Videozender van +1W? Of lijkt het zo door een onnodig groot koelblok.
En met wellicht slechte Chinese Cloverleaf.
Dat moet beter kunnen. =)

Klopt Dennis. Heeft alles te maken met budget en bijhorende verwachtingen. Voor mij was er een verlanglijstje met technische dingen die ik graag wilde realiseren. En daarbij had ik een budget. En om eerlijk te zijn voldoet alles aan de verwachting. Ik heb alle zaken kunnen realiseren. En inderdaad er zijn betere oplossingen maar dan had ik een aantal dingetjes moeten laten wegvallen.

Van uitgaande dat je op 600mW in ieder geval 11km kunt halen met een simpele richt antenne of 2.5/4km op goede clovers.
Dan zie je hem niet meer...

Zoveel zendvermogen kan nadelig werken voor je rc ontvanger en andere gevoelige elektronica. Vandaar.

Of idd Verfbrander die even zn tracker uit het raam hangt en met jou mee kan kijken. ;)

Misschien leuk om hier foto's te plaatsen van je Multicopter met technische specificatie en evt. uitleg.
Wie is de eerste? :cool:

Groetjes,
Eric
Versacopter van flitetest en de Aimdroid dienden als basis voor deze helemaal zelf ontworpen Quadcopter met v-tol.
Een 250 span met Gartt 2300kv motoren, blheli 30a esc’s, graupner gr18 vliegcontroller.
Met dank aan wim doveren voor het frezen van de carbonplaten. En overige delen in ABS met 3D printer.

Bijlagen

• 6A17DB78-C82A-4A10-BA8A-54E68B3B41CA.jpeg
    6A17DB78-C82A-4A10-BA8A-54E68B3B41CA.jpeg
    177,1 KB · Weergaven: 389
  • 16C43556-08E1-456E-8B1E-9B0AA66B6B69.jpeg
    16C43556-08E1-456E-8B1E-9B0AA66B6B69.jpeg
    187,9 KB · Weergaven: 531
full

TBS SOURCE PODRACER 5 INCH
FlashHobby King 2004 1750KV 4-6S
Foxeer Reaper Nano 5.8G 40CH 350mW 1g Tramp VTx
Gemfan 5125 Hurricane Durable 3 Blade 2mm - Clear Gray