Show hier je Multicopter, foto's en spec's!!

Had graag wat grotere foto laten zien maar lukt me even niet helaas

Dit wou je toch ?

yb0v.jpg

Ha Roni,

De esc's bevallen mij op dit moment prima het zijn de multistar esc's 30A, heb wel veel moeite gehad ze goed te programeren/calibreren, maar dat komt omdat dit mijn eerste quadcopter is, en ik verder geen ervaring heb/had op dit gebied...
Je moet ze calibreren zodat ze gelijk lopen en had niet in de gaten dat bij een enkele piep gashendel naar beneden moest doen, ik deed dat altijd bij 2 piepjes.

Heb nu een nokia N8 er onder hangen voor het filmen (dit doet ie in HD kwaliteit is niet je van het maargoed zit in WW dus kan niet veel geld uitgeven)
Oja en heb die gele schuim dingen dat zijn earplug dopjes, daar ben ik mee aan het testen tegen vibratie voor video, deze zijn vrij hard van 3M.( nog niet geprobeert )
De earplugs van BILSOM type 303 zijn zachter die ga ik ook nog testen alleen moet ff goed weer hebben want het waait naar mijn gevoel beetje te hard...

Elke multicopter met gimbal is kwetsbaar , de Qav54G , de Tbs pro , hexacopters met gimbal..
Is niet de bedoeling om daar gek mee te vliegen , gewoon wat strakke vluchten en opnames.
Voor gek te doen heb ik de Flip ;)

Nu net de blauwe leds(voor ) en rode leds (achter ) aangesloten.
Het zijn die witte puntjes die je ziet in het landingsgestel, die blauwe zijn echt mega fel echt gaaf!!!! :P

In the making!

full

full

full

Het ontwerp van mijn multirotor is bijna helemaal af. Ik ben momenteel nog op zoek naar iemand die mijn onderdelen wil of kan frezen.

Specs
besturing: DJI NAZA V2
Motor: Sunnysky motor 320kv
props:6x 15 inch carbon fiber (39 cm)
ESC:6x 30A hobbywing platinum pro
Lipo: 2x S6 5000mAh (1.6kg in tottal)

estimated flight time: 15 to 20 minutes

Frame
16mm carbon tubes (armen zijn inklapbaar)

Gimbal
2x brushless gimbal motor: RC timer 12N14P
Camera: Gopro hero3 black edition

Laatst bewerkt door een moderator:
Goed, mijn nieuwste aanwinst ook maar showen :)

Specs:
- DialFonZo / Bledi mini V-tail frame (zwart/groen)
- Suppo 1510 motoren
- Multistar 10 amp escs
- gemfan 5x3 props
- Witespy flip 1.5 contorller board (met mw 2.2 erop)
- 1000mah 3s Nanotech lipo
- assan 6ch micro ontvanger
- 3s lipo savertje van HK natuurlijk
Foto's:
CIMG3176.JPG

CIMG3177.JPG

CIMG3178.JPG

CIMG3179.JPG

Filmpje van de maiden van gisteren:
eerst even een paar minuten om er aan te wennen, en toen de stoute schoenen aangetrokken en eens wat extremers geprobeerd ;)

Met dank aan sven voor het filmen :)

Wat een heerlijke quad zeg... echt...

Zenuwachtig bedoel ik dat het scherp stuurt en wat
Power achter zit ;)

Hahahah jaaaaa dat doet hij zeker!
Sven had hem eerst met suppo regelaars, maar die konden het niet aan (ding viel soms na een paar acro moves, en dan ging je rustig hooveren, gewoon uit de lucht)
na lang zoeken kwam ik bij de multistar regelaars van HK, en die reageren me daar een partij strak joh.... je kunt er ERG gecontroleerd mee vliegen nu, en mja, meeeeer dan genoeg power, setup is ook echt bedacht om flink acro mee te kunnen vliegen, en dat doen we dan ook :P hahahah LOL! (power to weight ratio is ook ruim meer dan 3:1)

Door de V staart heb je ook erg snelle yaw control, echt super ontwerp!!!

Constant vol gas rond raggen, haal je bijna 5 minuten vliegtijd.
Gecombineert: makkelijk 7 tot 8 minuten, lang zat dus ;) hahahah (heb er toch 4 accu's voor :P )

Naza F450 FPV :vamp:
Naza M (No GPS Module)
Stock motors en ESC (920kv/30Amp)
CMOS FPV Cam
IMMERSION RC 5.8 600mW
Cloverleaf Antenne
Graupner E-prop 10/5"
3S/2200mah (ROBBE)
GoPro #3 'Black edition'
2 Standaards (voor als ie op zijn dak Crash't dan blijft me cloverleaf/GoPro onbeschadigd )

Back