He, dat frame hierboven doet me aan de Dex quad denken, ik houd wel van dat soort "schone" modellen, bij mijn eigen quadje heb ik een hekel aan al die draden.
En ja dat ding van mij is nogal giftig in dat filmpje omdat de gyros niet helemaal lekker stonden, en ook omdat de motor pods nog niet helemaal vast stonden (ze konden kantelen). De motortjes die erop zitten zijn eigenlijk net iets te zwak, bij teveel yaw trimmen kwam dat ding al naar beneden. Nieuwe motortjes zijn al onderweg, ze wegen 5 gram zwaarder maar boeren wel het dubbele aan lift eruit. Gaat goed komen.
De motortjes op mijn quadje zijn eigenlijk bedoeld voor een micro hexacopter, maar die chinezen schieten niet op met mijn glasfiber plaat.

Die wordt iets lichter dan mijn quadframe, en met 2 motoren extra, hopelijk gaat dat wat beter vliegen.
Mini octo? Net als je grote octo ook gewoon quad firmware met motor paren van 2 per kanaal? Vloog met die joekel behoorlijk goed, micro octo lijkt me lollig.
Het probleem was bij mij het propeller formaat, dat liet niet toe mijn hex ontwerp kleiner te maken. Misschien nog eens denken over een micro Y6, als die hex goed vliegt met zijn setup.