Show hier je Multicopter, foto's en spec's!!

Mooi frame Frank... Die Slotracers kan freezen zg! Ooit ooit is er hier ook een hexa te vinden (eerst maar eens goed oefenen met fpv)

Ik zie dubbel!
Niet helemaal, de ene heeft sunnysky als motor, de ander de tigers ;)

dscf8493.jpg

In atti stand maakt het mekaar zeer weinig uit...De naza is gecapped, (gelimiteerd op stijging en daling en op maximale hoeken) en gooit dus lang niet alle power eruit in deze stand. In manual stand heeft de tiger veel meer power!

Bij gebruik op een naza, in Atti stand:
Vanwege de prijs, en de m3 bevestigings gaten in de motor, ga ik voor de sunnysky.

Bij gebruik in manual op naza of een andere niet gecappte fc ga ik voor de TIgers.

Ook dat maakt mekaar niet veel., iig niet met naza op Atti mode.

Op hogere toerentallen (manual mode) verliezen de sunny's het wel Het verbruik ligt daar gewoon iets hoger. Is ook te zien met de statische testen, tussen de verschillende motoren...(tiger sunnu cobra) Cobra wint hier. Maar verschil is wel klein onderling tussen de 3motoren in praktijk vindt ik, iig met mijn vliegstyle... (voornamelijk naza in Atti mode)

Dan is mijn hammerhead nano toch wel een lichtgewicht rtf fvp setup met 374gr en 298 zonder accu. Dat is een 2s setup met mt1306 3100kv motoren, fs 600 tvl cam en 250mW vtx. Ik heb 'm wel getest op 3s maar dat lijkt met de 5inch props op die kv rating toch iets teveel vermogen te kunnen vragen. De 2s1300 zippy compact zijn wel licht maar vermogen valt me wat tegen. Met een 2s450 lipo parallel is het een stuk beter dus dat wordt andere lipo's bestellen.

Laatst bewerkt:
mijn eerste quad :)

F330 frame
KK2.1 (KK++ firmware van RC911)
D2822/17 Brushless Outrunner 1100kv
20A BlueSeries Brushless Speed Controller
7x4.5 three blade props
Turnigy nano-tech 3300mah 3S 45~90C Lipo

ontvanger:
Orange R710 7 channel + failsafe

zender:
Turnigy 9XR met ER9X firmware( met orangeRX module)

ga binnekort voor het eerst flips proberen te maken :)

het ziet er een beetje rommelig uit. ik heb de bedrading nu wat netter weggewerkt. ik ben van plan om de ESC's te verlengen en in de body weg te werken onder het KK board. de batterij gaat dan onder of op de quad.
2014_03_11_22_07_10_1.jpg

de eerste flight vid:
[media=youtube]z7VSgM6R_wc[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag weer een stukje gevlogen en voor het eerst op Atti mode. Opzich ging prima, alleen iets lastiger omdat hij dus niet op dezelfde plaats blijft hangen als in gps mode.

Had vandaag de camera er niet aanhangen dus kon niet meekijken via de telefoon. Maar ik de phantom hing hoog in de lucht en was nog maar lastig te zien. Ik maakte me ff zorgen dat ik hem kwijt zou raken :P Gelukkig na wat sturen had ik weer de goeie richting en kon ik hem terugsturen.

Stel dit gebeurt nog een keer, en hij staat in atti mode. Als ik dan de controller uitzet... komt hij dan terug net zoals in gps mode?

Als het goed is wel
Maar waarom zo hoog en ver?
Leer eerst de phantom onder controle te krijgen dichterbij.
Veel fijner en veiliger

TBS Discovery (Pro) - 3D prtinted gimbal

Mijn vliegende camera

TBS discovery
Sunnysky 800kv motoren
Naza M v2 + gps
4000mAh 4S (10 min vliegen)
Graupner 9" props/ (10" doe ik ook soms - 2 min meer viegtijd)
3D printed design gimbal, Lex Mos BGL
OPEN LRS UHF TX/RX
1.2Ghz VTX monopole/RX Yagi
GoPro/FPV cam video switch
TBS Core
7"" scherm

Flytrex data logger. Zie min vluchten posted hier.
Quadcopter Flight Mission by Roger Wegert - Almere, The Netherlands - Mar 17, 2014

Grotjes

Vandaag weer een stukje gevlogen en voor het eerst op Atti mode. Opzich ging prima, alleen iets lastiger omdat hij dus niet op dezelfde plaats blijft hangen als in gps mode.

Had vandaag de camera er niet aanhangen dus kon niet meekijken via de telefoon. Maar ik de phantom hing hoog in de lucht en was nog maar lastig te zien. Ik maakte me ff zorgen dat ik hem kwijt zou raken :P Gelukkig na wat sturen had ik weer de goeie richting en kon ik hem terugsturen.

Stel dit gebeurt nog een keer, en hij staat in atti mode. Als ik dan de controller uitzet... komt hij dan terug net zoals in gps mode?

Je kan ook een switch instellen voor de failsafe natuurlijk ;).

@ Roger, mooi gevaarte zeg !!

Back