Show hier je Multicopter, foto's en spec's!!

Zie hier het resultaat van mijn winterproject. Het frame is cnc gefreesd. De poten zijn van 15x15 aluminium en zijn voorzien van 486 (tel ze maar na:D) gaten van rond 10. Het middenstuk en de landingpoten zijn van 1mm dik gfk gemaakt.

full

full

full

Specs:

65 cm diameter
1550 gram
3s/5000mah lipo
25 a plush esc
10x4.7 props
hk/kk board
KDA20-22L motoren

Wat gaat er nog gebeuren:
Lipo ophanging i.c.m. gopro camera gimbal. De lipo zit nu provisorisch vast. De gopro hd hero 2 zit voorlopig nog bovenop, maar komt onderop te hangen. Verder wil ik de APM2 gaan gebruiken. Nu heb ik nog wat leds op de achterste poot geprutst. Dit word nog vervangen door ledstrips, deze nog onderweg.

Laatst bewerkt door een moderator:
mijn broerdje van 3 zij toen hij die elmo zag elmo ik wil die hebben en hij ging met mijn laptop rennen

mijn quad,

5fp4cz.jpg

dit neem ik mee als ik ga fpv'n

er zit in
Fatshark dominator met ingebouwde ontvanger
lipo's
lipo's
drinken
zender
wat gereedschap =D

Gister een arm aan stront gevlogen,
Als iemand Armen zoekt voor F450 F550, Pm me even, ik heb er een hoop liggen straks (teveel besteld)

[mod]
Een post quoten die boven je staat is onnodig, en word zelfs als storend ervaren....
Graag hier even om denken....
Mvrg: Emil
[/mod]

Gaaf !! voor op de fiets ! extra zetje in de rug bij tegen wind

idd voor op de fiets,
ik woon in de stad en heb geen auto, op deze manier kom ik overal snel en gemakkelijk en heb ik alles bij de hand =D

Ik fiets eigenlijk niet ( behalve op de motorfiets iedere dag) , maar ik zou deze oplossing ook wel willen hebben.

[mod]
Uhm, hallo?, dit is nu de 2e keer dat je een post boven je quote, nogmaals niet echt netjes, bij de 3e keer volgt een waarschuwing. Tevens even een pb gestuurd, om je even op mijn post te wijzen...[/mod]

Mini Quad, 167gram vliegklaar met 850mah lipo.

Frame: MQ-200
FC: Naze8
ESC: Turnigy plush 6a
Motoren: 1811-2000kv 10gr
Ontvanger: FrSky D4FR
Lipo: nano tech 2s 850mah
Prop: 5x3 drieblad (GWS of GF)

Met een 500mah lipo wordt het gewicht mogelijk <150gram.

P1020931.jpg

In aanbouw:

Frame: Hoverthings FPV
FC: Naze32
ESC: Hobbyking 20a-geflashed
Motoren: Scorpion 2212-1070kv
Ontvanger: FrSky D4FR
Lipo: 3s2200mah om mee te beginnen
Prop: 8x4.5 of 9x4.7 GF carbon filled

P1020932.jpg

Laatst bewerkt:
X525 Quad

:D Mijn nieuwe speeltje :D

X525_Small.jpg

X525_small2.jpg

Specs:
X525 quad frame (Ebay, Goodluckbuy, Hobbyking)
4x 1000kv motor (Goodluckbuy)
4x Turnigy 15/18Ah esc (Hobbyking)
4x GWS9050 3 blade props (Ebay)
4x nette prop.adapter (ebay)
Rode en Groene Ledstrips (Hobbyking)
1x 100Ah powerboard
1x Crius Multiwii controllerboard (Ebay)
1x Turnigy 9X met aangepaste firmware + Turnigy 8ch receiver (echte vooruitgang tov org. firmware)
1x 3s lipo-saver (Hobbyking)
1x losse battery-plate van een Talon450 quad (Ebay)
De poten zijn voorzien van een carbonfolie (Karwei of automaterialenzaak)

grtz.

Danny van Dijk

Ik had echt even zin om iets te bouwen maar had niets liggen dus maar een plaat depron en een tube lijm gehaald, een voor de lol proberen wat er gebeurd met een 64mm EDF op een quad :hammer: Gewoon een beetje klooien met de hobby ;) (is nog niet af hoor...)

IMAG01311.jpg

Ziet er best nice uit, wellicht nog wat aankleden met wat led om het wat meer spacyness te geven maar zeer zekers niet slecht :)

Tnx ja ledjes doen het altijd goed, de eerste test zit erop even snel tussen de buien door alles aangesloten en blijft stabiel ondanks de thrust slaan de gyro's niet op hol :p

IMG_0896.jpg

Back