Practice run 3 met de Flip 260:
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Leuk om tehoren dat we je hebben geïnspireerd
je kan op de achterkant van je mobius een Plakbandje /Tape plakken ,,
om het uitspringen van je SD-kaartje te voorkomen
voor je eerste Build gewoon Toppie man
ik moet nu nog steeds MCOL-Guys vragen voor tesolderen
dus je bent al verder als mij .....
Rookwolkje ?!
ehhmja .. carbon geleidt stroom
ik gebruik altijd foam onder de ESC's !!!
ik zou wel wat tape om je arm en esc doen,,
want als je aan een takje blijft hangen rukt ie zo je ESC eraf
de FPVcam iets schuiner omhoog is ook wel een MUST
dan zie je wat meer op Snelheid
SD kaartjes in fluor kleur voor ons zou soms wel eens handig zijn. In het gras ben je ze zo kwijt.
Heb het kaartje bij mij mn 06 nummer als naam gegeven.
Doe er denk ik ook nog maar een txt file bij met overige gegevens. Handig als je hem kwijt bent.
Maar die anti-vibratie balletjes... AHHHHH
Ik ben bijna meer tijd bezig met het zoeken en herstellen van die balletjes dan het echte vliegen. Heeft iemand daar toevallig nog een goede tip voor?
Ik twijfel echt om een FPV goggle te kopen...
Dan kan ik mijn Quanum gebruiken voor de 'meerijders'
Ik twijfel tussen de Skyzone en Dominator v2...
Wat raden jullie aan? En waarom?
THANKS!![]()
Jaja... Er is weer een nieuwe Mini H quad op de wereld gekomen!
![]()
![]()
Het is dit keer helaas geen ÛbeR PoWAHH apparaat, maar nog steeds een snel ding!
![]()
Dit is mijn 1e 'echte' quadcopter, dus dit is zeker niet de cleanste die er is.
Het bouwen alleen was een leerzame en leuke ervaring. Ja, er zijn hier en daar wat kleine rookwolkjes geweest, maar eind goed - al goed.
![]()
Ik ben geïnfecteerd geraakt met het quadcopter virus door mijn Hubsan X4, dus ik had nog helemaal niks in huis. Als zender heb ik de FrSky Taranis gekocht, werkt echt super!
Ik wou ook wel echt per sé FPV, de filmpjes op YouTube (MetallDanny, BorisB, ...) waren gewoon te gek! Fatsharks waren iets te duur, dus ik heb het voorlopig even op de Quanum DIY FPV goggles gehouden, wel met ingebouwde ontvanger
![]()
Dan hier de SPECS:
Frame: ZMR250 Carbon Fiber, Blackout was gewoon te duur
Motors: DYS BE1806 2300kv, doen het fantastisch voor 8,- per motor
ESC's: ZTW Mantis 12A, van de oorspronkelijke Afro's is er 1 in rook op gegaan - Nog bedankt voor je hulp Menno / multirotorparts.nl
FC: Flip32+, clone van Full Naze32
Ontvanger: FrSky D4R-ii
FPV cam: Sony Super HAD, van surveilzone.com
FPV tx: FT952 200mw 5.8ghz
FPV antenne's: 3 & 4 blade cloverleaf van BG.com
HD cam: Mobius wide angle
Batterij: Turnigy Nano-Tech 1.4ah 40-80C
Ik heb hem gebouwd met PDB, maar dat was de 1e, en laatste keer. De PDB zit tussen de 2 onderste platen gesandwicht, waardoor ik vaak last had van kortsluiting met het CF.
Puur & alleen omdat het er cool uitziet, heb ik op de onderkant 18 ledjes geplakt.
![]()
Ik heb zelf een power filter gemaakt met 220uh toroid en 450uf cap. Dit omdat ik lijnen door mijn FPV beeld had.
Hier mijn 2e FPV vlucht:
Niks bijzonders, maar het is de enige die ik voorlopig op YouTube heb staan.
Mijn SD kaart heeft de neiging om uit de Mobius te springen als ik 'land'
Bovendien moet ik de Angle mode nog wat beter leren kennen, iets wat mijn Huban echt niet had.
Ik heb zo'n gevoel dat dit de 1e van vele wordt...
Ik heb bijna precies dezelfde onderdelen besteld. Hoelang duurde het voor jou voordat de onderdelen op de deurmat verschenen?
Lol, miep miep. Nice gemaakt!Vanmiddag de Hoverthings Flip 260 nog even uitgelaten op een nieuwe locatie in de buurt.
Beetje bezig de Spyder te pimpen...kap en gps puck zwart gespoten,vind het zo toch wat mooier als de witte versie :evilbat:
![]()