showcase hopf boot spuiten

• Topicstarter Topicstarter bzb
  • Startdatum Startdatum
B

bzb

Guest
zo hier mijn showcase hoe ik mijn hopf boot heb gespoten, ik ben zojuist klaar met al het spuitwerk, heeft totaal 3 uurtjes werk gekost, eerst heb ik het te spuiten deel afgeplakt en geshuurd met 1000 grid wet schuurpapier, daarna heb ik de volgende middelen gebruikt:

SV400207.jpg

SV400209.jpg

revell primer, tamiya candy lime green en 1k blanke lak, het uiteindelijke doel is een superieure wetlook, ook al lijkt dat een beetje onzinnig bij een boot :)

hier alvast wat foto's na het spuitwerk, morgen maar een polijsten en waxen voor het eindresultaat:

SV400208.jpg

SV400210.jpg

SV400211.jpg

morgen meer, alle accu's en regelaar worden in lime green krimkous gestoken voor het thema een beetje voort te zetten, groen is aleen de bovendeel van de boot

3 uur? en 3 verschillende merken?

moet wel zeggen op foto kan ik niks constateren ziet er goed uit, maar het gaat wel tegen alle regels van het spuiten in ;)

3 uur? en 3 verschillende merken?

moet wel zeggen op foto kan ik niks constateren ziet er goed uit, maar het gaat wel tegen alle regels van het spuiten in ;)

maar welke regels heb je het over eigenlijk? ik gebruik altijd alle soorten merken primers, blanke lak en kleur door elkaar heen als ze maar dezelfde basis hebben is het goed, meestal laat ik alles mixen naar eigen smaak, epoxy primer laat ik aanmaken, kleur, gebruik voor kleurlak het liefst ppG (mogelijkheid voor nat over nat) , maar dan ben ik tegen de 18 euro kwijt per bus, maar voor een bootje hoeft het niet te duur toch? vrijdag maar weer wat bussen blanke lak halen voor 50 cent per bus

tamiya verf in bus is op lak basis, daar kan je dus probleemloos een acryl blanke lak bus van een euro overheen gassen

indeed, maar ben kwa spuitwerk al klaar met de boot, maar is dan weer voor ander spuitwerk

Back