In de doos van de Wind S50 E zitten sideforce generators - denk ik - (2 stuks voor elke vleugelhelft).
Nu ken ik die dingen wel van het F3P vliegen, maar daar zijn ze relatief gezien een pak groter (vooral hoger). Hebben ze dezelfde functie? En zijn het wel degelijk sideforce generators?
Verder zal ik bij ons op de club iemand met een angel 50 waarop hij zelf een T-canaliser had geplaatst. Blijkbaar verhoogt de effectiviteit van het rudder sterk met zo'n T-canaliser. Heeft het zin om een T-canaliser te hebben op een 50 klasser?
Nu ken ik die dingen wel van het F3P vliegen, maar daar zijn ze relatief gezien een pak groter (vooral hoger). Hebben ze dezelfde functie? En zijn het wel degelijk sideforce generators?
Verder zal ik bij ons op de club iemand met een angel 50 waarop hij zelf een T-canaliser had geplaatst. Blijkbaar verhoogt de effectiviteit van het rudder sterk met zo'n T-canaliser. Heeft het zin om een T-canaliser te hebben op een 50 klasser?