Silverlit Airlifter

• Topicstarter Topicstarter Pilot-Red-10
  • Startdatum Startdatum
ja dat klopt wel aardig...

Hij heeft denk ik wel aardig wat power maar als ik er zo over na denk zit er wel zo'n 15-20 gr verf op dus dat is nog best wat

P.S. Als ik hem op volle snelheid vast houd wil hij naar beneden trekken

moet ff nieuwe foto's maken mijn ma stond op bijna alle foto's dat owrdt wss morgen (heb hockey training)

Waarschijnlijke vertaling :p : Zijn moeder stond erbij op de foto dus maakt hij morgen nieuwe, Hij moet nu naar hockey training ;)

Hier zijn de nieuwe fotootjes:

Kapotte motor ( ja weet ik ik moet de regelaar nog vastplakken maar de snoertjes waren te kort om hem in het midden weg te werken)
s0006.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

ook de kapotte motor

s0002.jpg

stuur servo (het depron is een beetje kapot maar is nog wel te repareren)

s0003q.jpg

Elevator servo

s0004e.jpg

waar alle snoeren samenkomen

s0005.jpg

Oke, Ik denk dat de jouwe toch zwaarder is dan de mijne.
Ik gebruik micro servotjes van 2,5 gr en die van jou zijn geloof ik zwaarder
Verder heb jij de LiPo in het midden, ik heb een batterijvakje in de neus van het vliegtuig gemaakt.
de indeling van mij is zo :

Ik gebruik de servo's die jij in het begin een keer zei.

aar om die nieuwe indeling te maken moet dus eerst het vliegtuig uit elkaar en dan moet ik ook nog een nieuwe motor kopen.

Ik wacht nog even want ik heb voor mijn MERV (Mini-E-Revo-VXL) ook nog een nieuw centre diff nodig à 33 euro en dat heeft toch ff voorrang

@ Hrrrbs,
als je alles ingebouwd hebt zoals je zegt kan het zwaartepunt onmogelijk goed liggen.

als je op deze foto kijkt:

s0005.jpg

Op de vleugel aan de rechterkant op de foto zie je rondjes op het schuim.
Als je je vingertoppen (denk ik) op het voorste rondje het dichtst bij de romp zet moet het toestel met zijn neus iets naar beneden hangen. Misschien moet het zelfs wel iets vóór dat rondje zijn. Als jij dat nu doet zul je zien dat het vliegtuig achterover valt en dan kan het nooit vliegen. Je moet dus meer gewicht in de neus hebben, liefst door met je accu te schuiven.

Zo dus:

balancing-rc-airplanes.gif

Misschien kan Pilot-Red-10 je precies vertellen waar hij zijn vingertoppen moet zetten om hem in balans te hebben. Als hij dat punt even opmeet (vanaf de voorrand van de vleugel) en aan jou laat weten weet je het precies, die van hem vliegt wel.

Laatst bewerkt:
Dan gaan we dat maar eens proberen...

Pilot-red hoe heb jij de romp open gekregen om daar je accu te plaatsen?

Ik heb waar het zwarte vierkantje zit ongeveer een rechthoek uitgesneden.

De neus is hol, er zit 1 steuntje die heb ik gedeeltelijk weggehaald.
De 360mAh past hier hartstikke goed!
Morgen kan ik wel wat foto's van de onderkant van mijn airlifter posten, en gelijk het zwaartepunt ;)

Back