Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als ik er een achterop doe dan ga ik er natuurlijk niet een tweede opzettenJe hebt voor twee motoren wel twee ESC's nodig. Ben heel benieuwd hoe je een motortje achterop gaat maken en waar je die tweede dan laat. En waarom eigenlijk?
Ja, als je maar van één van de twee ESC's het rode draadje losmaakt of doorknipt. Anders raken de BEC's aan de kook.je kan tg gewoon een y kabel nemen om 2esc's aan te sluiten?
grtzz
Ik zou iets nemen met meer KV, anders worden je propellers zo groot.
Met iets dat rond de 4~5000Kv zit kom je er wel.
En je kunt 2 ESCs aansluiten door er bij eentje de rode draad niet aan te sluiten op je ontvanger.
De accu draden kun je gewoon samen op 1 stekker solderen.
Ja, als je maar van één van de twee ESC's het rode draadje losmaakt of doorknipt. Anders raken de BEC's aan de kook.
Ik zou iets nemen met meer KV, anders worden je propellers zo groot.
Met iets dat rond de 4~5000Kv zit kom je er wel. ...
Dan heb je wel grote knuisten ... ;-) ... het dingetje meet 46 cm spanwijdte, en de originele propjes zijn "iets" van 3" (7,5 cm) met nog "iets" speling dus 4" zou moeten kunnen, misschien moet je dan wel wat smokkelen met het plaatsen van de motoren op de gondels (iets uit het centrum naar buiten plaatsen) ...Twee 10cm propellers op een apparaatje van amper 3 vuisten lang, ik blijf het vreemd vinden.![]()
Dan heb je wel grote knuisten ... ;-) ... het dingetje meet 46 cm spanwijdte, en de originele propjes zijn "iets" van 3" (7,5 cm) met nog "iets" speling dus 4" zou moeten kunnen, misschien moet je dan wel wat smokkelen met het plaatsen van de motoren op de gondels (iets uit het centrum naar buiten plaatsen) ...