Silverlit X-Rotor: 10 grams heli voor 30 euro.....

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Verzendkosten voor 1-6 stuks is 12,60, PiccoZ kost 29,90 dus 2,10 uitgaande van zes voor verzending erbij: 32 euro

Als ze binnen zijn af te halen bij mij thuis of in het weekend op de HLC in Hoofddorp (centraal in het land) waar ik vlieg,
anders nogmaals pakketpost 5,50 erbovenop...

Eerlijk gezegd denk ik dat de PiccoZ ook bij de Intertoys niet gauw minder dan 30 euri zal worden en ik hoop en verwacht dat we ze zo ook een maand of meer eerder hebben dan de Intertoys.
Nieuw produkt is in het begin meestal beperkt leverbaar...

even een aanvulling op sommige reacties....
silverlits x-ufo, is een stabiel,strak en leuk vliegmachinetje,MITS je de JUISTE! hebt... te verkrijgen voor de prijs van 68.80 EURO!!!!in BELGIE (bij een gigasupermarkt,CARREFOUR!meerdere plaatsen in belgie!)
ik heb er 3 gehad uit NL , alle retour naar Itoys, uit belgie gehaald,ander type(geen sensoren onder,en er staat SILVERLIT X-ufo OP je ufo!)
Vind t echt ZONDE dat hier het slechte type verkocht wordt voor de dubbele prijs, ik heb er 2 lipo's bij en kan onafgebroken vliegen en stunten in de woonkamer!
tsja, helicopter...NICE! moet wel meer zijn als 2 kanaals, anders is het niet besturen,maar BIJSTUREN!...
vind zelf de apache met dubbele rotor van 170 euro een byzonder leuk en stabiel dingetje,...... maar 170 euro is IETSIE te veel voor speelgoed;)

Leverbaar vanaf eind juli staat er, meestal duurt het langer he...
Begin april al in Dortmund verwacht ik niet....

Dus:
Freakazoid
Zweefman
Tadango
Niek
Pjotrrr

Onder voorbehoud, graag bevestiging per PB!
Dan PB ik ook even mijn Paypaladres, ik schiet het liever niet voor voor een paar maanden.....

Moet je dan alles al van tevoren gaan betalen? Kun je niet reserveren en betalen als je bericht krijgt dat ze binnen zijn?

@gvhaaren:

Helemaal mee eens, daarom ben ik ook niet geinteresseerd in de Gyrotor van 70 euro...
In Nederland wordt overigens inmiddels oo de X-Ufo V2 (herkenbaar aan doorzichtige plastic bol met zilver de letters X-Ufo er op) verkocht sinds oktober vorig jaar...
De kans is vrij klein om nog een V1 uit oude voorraad te treffen

Mocht jij bereid zijn een aantal bij de Carrefour te kopen en naar Nederland te sturen dan stel ik voor dat je een eigen draadje ermee begint, daar zul je vast wat mede-forumleden een plezier mee doen!

Peter

We moeten inderdaad meteen bij bestelling betalen, dat is ook heel gebruikelijk.....Je kan natuurlijk ook afwachten maar ik denk dat de eerste serie alleen in Duitsland op de markt komt en zo weg is.....

Eerlijk gezegd denk ik dat de PiccoZ ook bij de Intertoys niet gauw minder dan 30 euri zal worden en ik hoop en verwacht dat we ze zo ook een maand of meer eerder hebben dan de Intertoys.

Zeker weten dat die daar goedkoper wordt.... Bij Intertoys kost de orginele X-Twin 24,99 euro (sinds augustus 2005), bij xufo-shop.de kost die orginele 27,99. Dan komen er nog verzendkosten bij.... veel te duur dus. Jullie gaan 37,50 euro voor de PiccoZ betalen, ik denk dat je qua prijs bedrogen uit zult komen!

Als jullie 'm daar bestellen wordt je gewoon afgezet.... vergelijk deze prijs maar eens met die daar: http://www.dtoys.de/product_info.ph...hubschrauber-gyrotor---silverlit---85618.html

en deze http://toys.brandora.de/ProductPage.aspx?Pro=142455&DID=2462&PPs=0&PRV=0&

Je betaald gewoon veel te veel voor alles bij de xufo-shop.de, ik zou 'm echt nog niet bestellen als ik jullie was, kunt (welke van de twee dan ook) vast aanzienlijk goedkoper krijgen.

32 euro he, als je online bij de Intertoys koopt komen er ook kosten bij!
En de X-Twin kost daar ook 24,90 of minder, die 27,99 is voor een X-Twin met extra set propellors.....

Ik wil er gewoon snel een hebben en als dat een paar euro meer kost dan moet dat maar, het duurde ook wel enige maanden voor de X-Twin bij de Intertoys goedkoper werd...
Het is gewoon de gok dat we ze zo sneller hebben dan dat ze in de winkel liggen...

Ondertussen inderdaad even blijven rondkijken of ie ergens anders ook al te bestellen is.

Ergens heb je eigenlijk ook wel gelijk, en ik heb nog altijd mijn Lamatje. :P Maar alsie in de speelgoed winkeltjes verschijnt ga ik em zoiso kopen.

Sorry Peter, ikke niet. ;)

Belangstellenden tot nu toe:

Zweefman
Tadango
Niek
Pjotrrr

Dan PB ik later ook mijn Paypaladres, ik schiet het liever niet voor voor een paar maanden.....

Belangstellenden tot nu toe:

Zweefman
Niek
gvhaaren
dutchhelipilot
Pjotrrr

Dan PB ik later ook mijn Paypaladres, ik schiet het liever niet voor voor een paar maanden.....

Het is me nu allemaal even onduidelijk. Welke heli gaat het nou om? Ik heb nl. inters=esse in de 10grams heli. En jullie hebben het allemaal over €70 enzo. Dus om welkegaat het nou eigenlijk.

En moet ik dan nu al betalen voor over een paar maanden?

Staat toch echt allemaal duidelijk in voorgaande postjes...
Het gaat om het reserveren/bestellen van de 10 grams PiccoZ, levertijd eind juli.
En bij een bestelling moet je inderdaad vooruitbetalen
Wat het kost incl verzenden gedeeld door zes staat ook al duidelijk omschreven...

Ik wil dan wel eerst duidelijkheid over de prijs voordat ik hem neem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back