sim voor vista

Beter zoeken... 8)

header.jpg

http://www.phoenix-sim.com/welcome.htm

bij mij werkt deze sim niet onder vista (de demo althans)

volgens mij werken alle sims op vista.
het gaat om de manier hoe je het installeert.
ik heb reflex op vista draaien let op eerst op een xp pc instaleren dan de kompleten map in vista zetten en klaar.
en volgens mij was er nog een manier maar die vind ik zo-snel ff niet.

volgens mij werken alle sims op vista.
het gaat om de manier hoe je het installeert.
ik heb reflex op vista draaien let op eerst op een xp pc instaleren dan de kompleten map in vista zetten en klaar.
en volgens mij was er nog een manier maar die vind ik zo-snel ff niet.
Det mag je nooit doen want je weet niet ofdat het spel of programma or what ever register sleutels heeft geplaatst. Die kopieer je dan dus niet mee met gevolg een niet werkend spel

Det mag je nooit doen want je weet niet ofdat het spel of programma or what ever register sleutels heeft geplaatst. Die kopieer je dan dus niet mee met gevolg een niet werkend spel

Reflex geeft zelf aan dat dit de enige oplossing is voor Vista gebruikers en bij mij werkt het nu inderdaad wel. Het alternatief is dat je 50 euro betaald en je oude Reflex interface inruilt voor een nieuwere versie, je kunt dan software versie 5.04 installeren, die installeert namelijk wel vanaf CD onder vista. Ik heb mijn interface voorlopig nog niet terug gestuurd, ik vind het nogal een dure 2e oplossing ...

Ik draai zelf sinds kort ook Phoenix onder Vista, echt een geweldige simulator, je kunt tevens online simmen!

Groetjes,
Emile

hay emile

Ik heb net bij reflex een nieuwe cd besteld voor fiesta kosten € 15.= bij reflex zelf.

groeten gert-jan

Gert-Jan,

Ik heb de oude USB dongle (de witte) nog en die werkt niet meer vanaf versie 5.04. Ik neem aan dat jij de nieuwere USB dongle (de rode) reeds in bezit hebt?

Grtz,
Emile

fms kan ook hoor. met een speciaal bestandje erbij.
EDIT: realflight ook hoor. ik heb ze allebij. en pre-flight ook.

Laatst bewerkt:
gebruik aerofly op vista en werkt perfect

Eerst nakijken of je een Vista hardware acceleratie driver hebt/kan vinden voor je videokaart. Vooral opletten met sim's die OpenGL gebruiken om de beelden te genereren (Zoals Aerofly), voor sim's die DirectX 3D gebruiken zijn deze drivers waarschijnlijk makkelijker te vinden.

Bovenstaande is de reden waarom ik NVIDIA als grafische chipset verkies; ben ik redelijk zeker dat ik met beide typen van 3D beeldverwerking weg geraak.

hallo,
dat is "d3drm" als je je mail geeft zal ik proberen het te mailen.

Ik heb dus na lang proberen, vandaag ook FMS succesvol geinstalleerd op mijn computer draaiende op Vista.

Voor mensen die het ook willen installeren op Vista, een kleine uitleg;
Installeer FMS op je computer terwijl je gewoon in Vista zit, niks XP doen ofzo dit was bij mij allemaal niet nodig.
Daarna download je d3drm.dll dit is gratis te downloaden op de volgende site;
http://www.driverskit.com/dll/d3drm.dll/494.html
Als je dit bestand hebt gedownload, dan ga je naar de map van d3drm.dll en deze knip je eruit en plak je daarna in de map FMS.
Het is dus de bedoeling dat je d3drm.dll in je FMS map plaatst, daarna zou die als het goed is moeten draaien.

Nu heb ik nog even een vraag.
Als ik nu de FMS sim met mijn MX-12 zender wil gaan vliegen, kan ik dan gewoon een usb kabeltje kopen. Of is dit niet zo simpel?
Zo ja, waar is deze te vinden of kan iemand mij deze aanbieden?

Nu heb ik nog even een vraag.
Als ik nu de FMS sim met mijn MX-12 zender wil gaan vliegen, kan ik dan gewoon een usb kabeltje kopen. Of is dit niet zo simpel?
Zo ja, waar is deze te vinden of kan iemand mij deze aanbieden?

ik weet niet welke er wel werkt. maar ik raad je de usb interface van protech af.
ik heb hem zelf ook en krijg hem niet werkend met mijn mx-12.

verder draai ik fms en realflight zonder problemen onder vista home basic.

hey ik heb fms nu werkend maar ik zie het model niet en het scherm flikkert...

weet iemand mss een oplossing?
alvast bedankt.

[edit] net wat geprobeerd als ik de textures uit zet dan zie ik het model en flikkert het scherm niet, als ze aan staan dan weer wel

Laatst bewerkt:
Back