Simpel OSD geeft geen kompas en homepoint weer

Ik heb een dji f450 overgenomen van een clublid en daar zit een naza M lite in met gps en de verkoper zegt een osd van Gijs, ik heb hem aangesloten maar er zijn een paar zaken niet duidelijk over de osd. ik snap niet dat als ik 11.1v lippo's heb hij 17.8v aangeeft. In de naza assistent staat hij goed ik heb hem gekalibreerd met een voltmeter. Hij zou 11.5 aan moeten geven. De arteficial horizon krijg ik niet te zien de pijl naar het home point ook niet, terwijl ik hem nu 2 x opnieuw heb aangeklikt. In de config tool, Weet iemand hier raad op<br />
<br />
Hulp is welkom[emoji2] <br />
<br />
<br/>

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedoel je dit:

Zo de OSD aan de praat in de basisversie. <br />
De Charset kreeg ik pas geupload nadat ik de UBX hex file had geladen (via Duits forum gevonden). Daarna weer de DJI firmware erop gezet.<br />
<br />
Nu nog configureren en testen / inpakken en hopelijk binnenkort testen in het veld<br/> eerst de charset en daarna de dji osd software terugzetten?

Sorry hoor topix maar het is voor sommige niet duidelijk..... zucht deze draad had ik al gelezen maar ik heb geen electro achtergrond vandaar. Hier is het forum toch voor....of niet

Heb ik gedaan maar zie niet in het draadje staan wat ik vraag dus nu snap ik je antwoord helmaal niet meer

1 Artificial horizon zit er standaard niet in, werkt dus ook niet
2 Voltage heeft Niets met de Naza van doen
3 Wachten op 6 statelieten voor homepijl
4 graag verder in het draadje DJI Naza LITE / V1 / V2 goedkope OSD met RETURN TO HOME Plug and Play
5 slotje erop

Back