Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat van Serpent is helaas nooit wat geworden en is geloof ik verders stopgezet. Het begin was er wel en je kunt er een demo downen maar het is gewoon niets.
BS racing ziet er op zich goed uit maar je hebt een beest van een machine nodig. Zelf ben ik een fan van Revolt, het is dan wel niet echt een RC simulatie maar wel erg gaaf om te spelen.
Ik weet dat Team Losi ook een soort simulator heeft.
big scale racing roelt, k heb er een tijdje een demo van op me pc gehad, weet iemand waar ik de hele versie kan downen? :lol: , (en een beest van een pc roelof, nou ik heb een behoorlijk oude pc, en draaid goed)
revolt is ook wel leuk, maar naar met alle auto's 1x gerden te hebben heb ik het wel gezien :wink:
big scale racing kost maar 7 euro bij dynabyte ik heb hem gekocht en voor 7 euro vin ik het een leuk spel. je kan ook een offroad auto krijgen doormiddel van een cheat.