Simulator modelauto's

voor 7 euro is 't idd leuk ja :)
'k heb 't zelf ook en 't is prima om je ff mee te vermaken, overiens heb ik met de demo (kun je downen van hun site) ook prima lol gehad, je kant och merken dat hoe meer je oeft hoe beter je wordt :)

ik had ook eerst alleen de demo maar von het wel leuk dus denk ga ff naar speelgoed zaak overal 25 euro. Ging ik vorige week naar dynabyte voor een ander spel zie ik BSR (big scale racing) staan dus ik vraag hoeveel kost ie zegt die man 7 euro dus ik denk kopen dan maar.

en die site van cheats(niet dat ik altijd cheat maar zoek een patch voor brs omdat ik netwerk heb wil met meer spelen maar kan niet zonder cd spelen maar heb er voor betaalt en ga niet 2 keer het zelfde spel kopen) is http://www.gamewinners.com/DOSWIN/blbigscaleracing.htm

De cheats staan op verschillende cheatsites :wink:
Kheb ze just ff uitgeprobeerd, dat monstertruckske is nie te besture man :P

Dat valt wel mee vergeleken bij de prof hop die is onbestuurbaar. wat ik de hele tijd probeer is zo hoog mogelijk komen in de halfpipe maar kom er niet op want als je snelheid heb heb je ook geen grip meer.

De achterkant breekt idd heel snel uit, maar nu zijn we wel ferm aan't afdwalen :offtopic:

BlackFox zei:
BigScale hoef je niet per se te kopen natuurlijk en het is ook niet echt arcade, want er staat geen timer op....

Nu is er ook een RC Cars demo, maar dat is al geen echte simulatie meer en alleen met offroad autootjes, maar wel prachtige graphics ;)

te downloaden op http://games.telenet.be/demos.html

Arcade is toch niet altijd met timer??

Eigenlijk kun je het toch wel arcade noemen ja, zeker als je het vergelijkt met Gran Turismo 3.
In een arcade spel kun je niets aan de auto afstellen en heb je SOMS een timer, in een simulator kan je simpelweg ALLES afstellen aan je auto en is het rijgedrag ook veel reallistischer.
Maar ik denk wel dat BSR het enigste rc spel is wat het dichtste bij de realiteit komt.

Ik vind BSR niet echt realistisch.. De wagen klapt nog wel eens snel om..

_cyclops_ zei:
idd, maar bsr is ook niet echt een simulator te noemen vindt ik :)

Dat vind ik nu ook.. Pak dan dat ene spel : Real Race G2 dat is toch wel wat beter!

Ja, ik zeg ook nie dat het echt pure realiteit is, maar gewoon dat het enigste spel is dat er kort bij komt.

tnt nelis zei:
ik had ook eerst alleen de demo maar von het wel leuk dus denk ga ff naar speelgoed zaak overal 25 euro. Ging ik vorige week naar dynabyte voor een ander spel zie ik BSR (big scale racing) staan dus ik vraag hoeveel kost ie zegt die man 7 euro dus ik denk kopen dan maar.

en die site van cheats(niet dat ik altijd cheat maar zoek een patch voor brs omdat ik netwerk heb wil met meer spelen maar kan niet zonder cd spelen maar heb er voor betaalt en ga niet 2 keer het zelfde spel kopen) is http://www.gamewinners.com/DOSWIN/blbigscaleracing.htm
werken die cheats ook bij de demo??

Ja, heb em al gespeeld, is wel tof :lol: , vooral de reacties van de omgeving enzo, spijtig dat de demo zo kort is...

Back