Simulator probleem.

• Topicstarter Topicstarter denza
  • Startdatum Startdatum
D

denza

Guest
Het besturen van een toestel via de simulator FMS gaat mij niet lukken. Ik heb inmiddels allerlei forums bezocht en PPjoy geïnstalleerd en alle mogelijketips opgevolgd die hierover op internet te vinden zijn.

De zender werkt op de "echte" helikopter wel goed dus daaraan ligt het niet.

Het led lampje op de USB kabel blijft wel contant knipperen, ik weet niet of dat iets uitmaakt ?

Hebben jullie misschien een oplossing voor mij ?

Voor een USB kabel heb je PPJOY toch niet nodig? Welke kabel gebruik je?

zelf kan ik ook niet met FMS werken, niet op Vista en niet op XP.Ik heb een MX12 en heb speciaal een kabel gekocht om weer te leren vliegen.

Laatst bewerkt:
zelf kan ik ook niet met FMS werken, niet op Vista en niet op XP.Ik heb een MX12 en heb speciaal een kabel gekocht om weer te leren vliegen.

Op XP heb ik hem goed draaiend gehad (heb nu de aeroflight sim) maar onder Vista heb ik het programma niet aan de praat gekregen. Ook niet na het volgen van alle tips die op dit forum of andere fora te verkrijgen zijn. Heeft te maken met de Nvidia drivers als ik me niet vergis.

Ik ken nu het verschil tussen FMS en bijvoorbeeld Aeroflight en als ik dan toch een tip zou mogen geven spaar dan door voor een betere sim, die is namelijk stukken realistischer en meer keuze in kisten. Ik heb er in elk geval best wat baat bij gehad.

Marc

Back