Simulator programma voor 4#3B

• Topicstarter Topicstarter marcelca
  • Startdatum Startdatum
Hoi Paul YEP thats my boy lekker twisty.zeer bedankt voor dit model het simuleert de echte 4#3 goed.Hoewel ik hem in het echt lekkerder vind vliegen .nog bedankt voor het zoekwerk.:cool:

Hoi Jaap en Danny,

Geen dank voor het zoekwerk, had deze file binnen 30 seconden via Google gevonden. Danny, jij kon hem niet vinden en ik zal uitleggen waarom.

Veel simulatoren werken met dezefde engine (zeg maar de basis-software om een simulator te bouwen) en gebruiken vaak een zelfbedachte extensie voor de main-file, in dit geval .x

Een zoekopdracht in google met "helisim walkera 4#3" leverde niets op. FMS gebruikt dezelfde extensie .x, dus deze gebruikt dezelfde engine.

Mijn volgende zoekopdracht was dus "FMS walkera 4#3". En dan zie je als eerste resultaat een link staan naar RCgroups en daar vind je de file. Deze is dus ook bruikbaar voor Helisim.

Niet treuren dat je hier zelf niet opgekomen bent, voordat ik een autorijschool startte, heb ik 25 jaar in de ICT gewerkt.

Groeten en succes met de sim,

Paul

Hoi Paul. door jou opmerking dat sims de zelfde engine gebruiken heb ik geprobeerd modellen van fms over te zetten naar heli sim en met SUCCES:cool:.ik kan met meerde modellen uit fms vliegen en voor fms zijn er zeer veel modellen te vinden op het net.Helemaal goed dit.Bedankt voor de tip Gr jaap

ik gebruik een e sky simulatorzender, dus niet de zender die bij de heli zit

Hey Marcelca,
Hoe heb jij de sim voor elkaar gekregen op de zender? Ik heb een deze RCVliegshop.nl - Dé Goedkoopste RC Helicopter En RC Hydrofoam Webshop in NL! USB kabel maar krijg het nog niet werkend.

Welke Kabel gebruik jij?
Ik gebruik o.a. de Walkera 2401 zender. Bij de Multiplex usb simulator interface kabel zit ook een verloopsnoertje van Hosiden plug naar 3,5mm jack. Hiermee zijn de meeste zenders onder FMS en vergelijkbare programma's aan de praat te krijgen. Het kost een kleine 40 euro.
Het setje is verkrijgbaar bij diverse internetwinkels. De Walkera 2401 zender heeft aan de achterzijde een hosiden plug. Daar past het verloopkabeltje op.

Back