simulator

ik heb de transmitter van mijn Esky Belt CP V2 aangesloten op mijn laptop. als ik probber te vliegen met aerofly gaat er van alles mis, ik heb al via de control van alles uitgeprobeert maar vliegen doet hij niet, althans niet goed. kan dit liggen aan de transmitter

Volgens mij werkt de esky dummy alleen met Realflight,
maar dat weet ik niet zeker, weet wel dat hij zoiezo met realflight werkt

realflight werkt enkel met de usb zender van realflight, de rest zijn cracks en illegale middelen die contact maken met de software

Ik heb ook een esky 6ch zender van de king 3 en ik moet die 2 schakelaars achter de batterijen verzetten, 1 on en 2 off. Wel niet vergeten terug te zetten als je terug wil vliegen met heli.

Gelijk even een vraagje, met welke heli train je in Aerofly..

De Belt Cp V2 die ik heb staat er uiteraard weer eens niet bij. :(

Iemand suggesties voor een type wat bijna dezelfde eigenschappen heeft in Aerofly?

Ik krijg mijn Esky Belt CP v2 transmitter ook niet aan het werken. Ik heb maar 3 assen werkend i.p.v 4. Dus linker hendel, boven, benden, links rechts, maar van de rechter helft alleen maar boven beneden. Dus links rechts van de rechter helft werkt niet.

Zoals 'Lieves' inderdaad zegt, je moet die 2 dip switches die in het batterijen vak zitten omzetten, dan werken in iedergeval de 3 assen goed;)

Back