Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Rhelie zei:je mist wel de derde dimensie
leo van den haak zei:Het valt mij wel op dat er veel heli-piloten reageren, en minder vliegeniers. Zo schreef Butch
Toch is het zondermeer de moeite waard , om op de moderne simulators verkennend werk te doen met vleugelvliegtuigen , dat maakt het kiezen waarmee je wilt vliegen alleen maar makkelijker .
Laat de beginners maar veel ontdekken op simulators , dan zijn ze ook beter te motiveren om de hobby door te zetten in mindere perioden .
MeX101 zei:Ik wil zeker eens G3 proberen! Alleen krijg je en een Hongkong zender bij waarop staat "made by Futaba"... Ook al komt mijn FX18 zender uit China waarmee ik XTR speel. Hebbie toch het gevoel van Yeah dit is wel een "zender" (koste maar 80€ lol maar dan nog?!!)
Ook een leuk ding is dat je de Hydrofoam, Draganflyer gewoon kan downen en vliegen ook nog leuk!
Dikkie zei:...! 8O
dat is dus juist niet realistisch![]()
Aaalie zei:De opstart na crash moet toch ook met één druk op de knop kunnen (of zender uit=>aan en hup weer vliegen, niet eerst een minuut wachten).
Deze reactie is overigens niet negatief bedoelt, eerder als noodkreet: "Wat doe ik verkeerd?"
Groetjes A.