Single pull draad aan servo bevestigen...hoe?

Hallo, je kunt ook het sieraaddraad gebruiken zoals in #11 en dan door een injektienaald van 0.9mm trekken! Is er echter een coating omheen dan het eerste stukje afbranden, dan gaat het goed door het stukje injektienaald! Ik krijg het er anders niet door.

Hallo, je kunt ook het sieraaddraad gebruiken zoals in #11 en dan door een injektienaald van 0.9mm trekken! Is er echter een coating omheen dan het eerste stukje afbranden, dan gaat het goed door het stukje injektienaald! Ik krijg het er anders niet door.

Domi,

ik heb geen ervaring met sieraaddraad, mogelijk kan Henk of Bart vertellen hoe je de lussen het beste kunt maken.
Veerstaal heeft mijn voorkeur (betere gewichts/sterkte en gewichts/stijfheid verhouding).

Bas

Domi,

ik heb geen ervaring met sieraaddraad, mogelijk kan Henk of Bart vertellen hoe je de lussen het beste kunt maken.
Veerstaal heeft mijn voorkeur (betere gewichts/sterkte en gewichts/stijfheid verhouding).

Bas

Sierraaddraad is ook staaldraad alleen voorzien van een plastic coating in allerlei kleurtjes. Injectienaalden kun je bij de apotheker kopen in diverse dikten. Er met de dremel stukjes afslijpen van plus minus 6 mm met het doorslijpschijfje en de draad er door heen rijgen, door de roerhevel en weer terug en als de injectienaald te groot van diameter is nog een keer terug. Drie krimpjes met een krimptang en het zit super.
Henk

Back