Site import onderdelen voor auto

Beste forum leden.

Ben eindelijk weer is hier gekomen, laatste bezoek was februari :P
Weet niet waarom ik zo lang niet geweest ben, er is altijd genoeg te lezen ;)

Maar nu heb ik een vraagje.
Er zijn voor modeltruckers en voor modelvliegers verschillende sites om onderdelen te importeren uit China/Hongkong/weetikveelwaardierommelvandaankomt.
Zelf had ik toen ook wat van die site's, nu kan ik ze niet meer vinden/herrinneren, 't is alweer paar maanden geleden dus :p

Maar wat ik mij nu afvraag, is er ook zo'n site voor ons rc-brandstof rijders?
Heb poos geleden m'n auto in de prak gereden *schaamt zich heel erg* maar nu wil ik nieuwe onderdelen bestellen, en ik vind 't toch wel een beetje prijzig in de 'plaatselijke' modelbouwshop ;)

Dus vandaar deze grote post om 1 lullig vraagje :p

Ik kijk naar jullie antwoorden uit!

Met vriendelijke groet,
TE-D

Inderdaad is Nederland duurder maar als je regelmatig hier bij een winkel langs gaat kunnen winkeliers veel meer voor je betekenen dan alleen een onderdelenleverancier.

Maar je praat niet over importeren, daarvoor moet je met fabrikanten praten en mogelijk andere importeurs van de troon stoten. Je wilt gewoon over de grens kopen bij een webshop...
rc car webshop - Google zoeken

Maar je bedoelde denk ik Mushroom en RCmart als ook Towerhobbies.

Ja dat is waar, maar ik weet precies wat ik nodig heb, de artikelnummers (haal ik van de Exploded View) weet ik ook dus.

Maar probleempje: ik kan 't niet vinden.
Ik heb een nieuwe behuizing voor m'n voordifferentieel nodig, en een nieuwe (hoe heet dat...) grondplaat, waar je alles op monteert, maar ik kan 't op die 3 sites niet vinden.
Of zijn dat té specifieke producten, die je alleen maar hier in een winkel kan halen?

Behuizing voordiff:
vag2_2.jpg

Grondplaat:
Zoals hij hier te koop staat.

En ja, ik rij een PureTen Alpha3 van Kyosho, tot volle tevredenheid :D

Ik heb die 3 sites afgezocht, maar kon ze niet vinden...

@Roelof: bedankt voor de sites, ik ga ze zeker onthouden!

Groetjes,
Arjen

Ik kan nergens de onderdelen vinden die ik nodig heb :( :s :p

Nou ja, ik ga wel ff naar de modelbouwshop hier in de buurt.
Maar wel goede site's die hier genoemd zijn, 'k ga ze in ieder geval wel onthouden!

Bedankt iedereen!

yip,
voor een goede service en een goede prijs kan je in België ook de nodige onderdelen vinden.Zoek het niet te ver.Ze worden verstuurd met de post. Een winkel te Koksijde aan zee.
Website:Peneltronix Koksijde - Modelbouw, Radio, tv en huishoudelektro - AEG, Bosch, Whirlpool, Bauknecht, Miele, Sony, Philips, Panansonic, JVC, Saeco, Braun, Rowenta, Revell - Italeri - Ninco - Graupner - Tamiya - Heller - Robbe modelsport
Voor specifieke onderdelen kan je hun altijd een mailtje sturen.
groetjes Seaking.

Back