SJM430 - opvolger van SJM500

Ik kan je er wel eentje bezorgen mits wat geduld want dan zou ik ze eerst moeten inscannen en dat zal pas over enkele dagen lukken. Maar ik zal het doen.

Ivm de servo's:

Ik gebruik de Hitec HS-625MG voor de swash.
Afmetingen zijn: 41x20x38mm
Gewicht: 55,2 g
Dus niet de kleinste he. Zelfs mss wel de standaard size die je bedoeld maar ik weet niet juist wat standaard is.
Die gebruik ik niet en verkoop ik mee met de zender tegen dat ik naar een betere overga. Want dat komt nog wel.

Voor de gyro de futaba s9257 ook niet de kleinste maar wel de beste(bijna waarschijnlijk) :)

groete robin

man, als je dat zou kunnen doen vr me, dat zou great zijn!!

schitterend dat je zo'n standaard servos in kan steken. maar vind ik echt vreemd. standaard servo is idd [FONT=Arial,Helvetica,Geneva,Sans-serif,sans-serif]41 x 20 x 36mm[/FONT]

Nu, alvast bedankt!
groeten

De SJM 430 is toch wel een erg mooie heli.

Waarom horen we hier zo weinig over. Ik heb lopen googelen maar kan hem bijvoorbeeld ook niet bij een Nederlandse webshop vinden. In het buitenland is hij trouwens behoorlijk goedkoop voor een 500-size heli.

Weet iemand waari k hem in Nederland kan krijgen? Anders moet ik zelf maar een webshop beginnen.

De SJM helis worden ondertussen niet meer gemaakt. Naar verluid maakt SJM nu balpennen...
Ik heb de mijne enkele weken geleden helaas gecrashed :( Zal zoeken worden naar onderdelen want ze zullen nergens meer in stock zijn vrees ik.

wat voor stukken voor welke heli zoek je dan?
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Back