Sjonny romp tekening gezocht

raymon

Forum veteraan
Ik ben met mijn 'Sjonny' gecrashed en wil een nieuwe romp bouwen. Wie kan mij aan een tekening helpen?

@ Raymon plaats effe een foto van jouw sjonny. Er zijn enkele modellen met een vergelijkbare naam.

afb594.jpg

afb595.jpg

Ah die Johny. Deze wordt bij ons op de club nog door meerdere personen gevlogen ik zal eens rondvragen.

de tekening is in de club bij enkele leden aanwezig. ze dit wordt opgezocht en eventueel een kopie gemaakt voor je.

Met dat ding heb ik zojuistnog gevlogen, nooit geweten dat die "sjonny" heette :oops: :D

afb667.jpg

Ik heb alleen geen tekenng ervan, ooit is gekregen.

groeten, Roy

zodra ik meer weet laat ik het horen. enkele mensen hebben de tekening maar moeten ze effe zoeken.

is goed
ik weet niet of het lukt om hem te scannen en dan naar mij te mailen wand dan ga ik wel naar de drukwinkel

ok originelen altijd netjes retour sturen, en zo een grote scanner hebben wij niet, we kunnen eventueel proberen een kopie te maken, maar dat licht aan de kosten.

Als je grootformaat tekeningen ingescanned wil hebben kun je even met mij mailen matthew@home.nl . dan spreken we wel af hoe ik het origineel krijg en dan scan ik hem wel in pdf , tiff of cals. tekeningen tot 91,4 cm breed zijn geen probleem evenals de lengte (tot 16m).
Kopietjes zijn ook geen probleem. gewoon ff mailen en we spreken wel wat af. :D

@ Raymon, de tekening is gevonden en morgen of overmorgen krijg ik ze. stuur me effe via pb je adres zodat ik dan direkt de tekening jou kant op kan laten komen.

Back