Skimmer 1ste projectje

Na een lange tijd kijken hoe alles werkt en veel rondgekeken op het forum, heb ik van een bekende hier op het forum tekeningen gekregen.

Ik ga proberen mijn eerste bootje een verslag te maken maar ben benieuwd hoe het gaat worden.

Wat wel makkelijk is, is dat mijn vriendin mij ook helpt. Zij is zeer netjes en is dus wel mooi om te laten helpen. Ik ben nu bezig met alle onderdelen te teken in autocad. Heb al wat delen al uitgeprint en mijn vriendin is bezig ze over te trekken op het hout. Daarna heb ik ze grof uitgezaagd en met fijn schuurpapier bijgewerkt. Er zal in dit project nog veel $#@% voorkomen bij mij. Maar we gaan gewoon door. Ik heb namelijk al wat extra hout voor de zekerheid gekocht. En zal nog wel wat hulp nodig hebben.

Ik zal kijken of ik later op de dag wat foto's kan plaatsen.

Voor de mensen die willen weten wat het wordt zie dit projectje:
airboatje-eerste-bouwfotos

Ik hou jullie op de hoogte

Laatst bewerkt door een moderator:
Het heeft even geduurd want mijn fototoestel wilde niet meewerken. Maar heb alvast wat foto's van de plankjes kunnen maken. Let niet op de kwaliteit want heb het moeten doen via de telefoon:(
IMAGE_053.jpg

Hier zie je eigenlijk alle plankjes die op dit moment gezaagt zijn. Ik wilde vandaag verder gaan met schuren van de bovenkant. Maar aangezien ik dit alleen buiten mag doen, en het vandaag beetje geweldig weer is. Moet ik dit volgende keer maar gaan doen.
Hieronder een betere foto:
IMAGE_054.jpg

Hieronder de bovenkant die nog geschuurt moet worden. Deze bestaat uit 2 plankjes.
IMAGE_056.jpg

Zodra ik weer wat verder ben dan zal ik weer meer posten.

Greetz,

DjDarth

Nu heb ik bijna mijn bovenkant geschuurd maar nu moet ik deze strak tegen elkaar aan krijgen. Wie weet hoe ik dit ze stevig mogelijk kan maken en dat het goed vast zit?

Back