Sky Angel Mini War Birds (Robbe, HK Fun Fighters)

• Topicstarter Topicstarter MeX101
  • Startdatum Startdatum
Ik lees ook veel goede dingen over de wow nu wat meer over de Zephyr V-70 gelezen te hebben is deze toch niet zo goed als hobbyking aangaf in het filmpje. Maar goed de 4s lipo was binnen gekomen en dat gaat wel wat harder dan de 3s!!! Helaas was ik de gps logger vergeten mee te nemen... De volgende keer eens de snelheid meten op 4s

Heb eindelijk met 4s en gps logger gevlogen en kwam uit op 193km/u

Dat is vast met een Funfighter Rare Bear model zeker?
Want al de andere Funfighter modellen halen die snelheid bij lange na niet heb ik ondervonden.
Mijn Funfighter SkyRaider A-1 heb ik met GPS datalogger geklokt op 175 km per uur.(4S 1000Mah Lipo en 5X5 prop)
Doorgaans haal ik er krap 170 mee op het rechte stuk.
De Rare Bear is echt de rapste van de hele serie.
Vr Gr E

Moet wel zeggen er stond aardig wat wind ;) Het was met de T28 volgas met de wind mee viel me wel op dat ze goed tegen de wind kunnen alleen als je langzaam vliegt met de motor uit voor het landen bijv. dat de T28 elke kant opgaat die de wind wil

Ik zou graag die mini GPS datalogger van HobbyKing willen hebben:D
Maar hij schijnt bij HobbyKing uitverkocht te zijn en niet meer leverbaar te zijn :confused:

Nu kwam ik wel bij Velocity RC nagenoeg hetzelfde model tegen die ook niet meer leverbaar is, maar er komt een nieuwe versie V3 binnenkort uit8O

Jan

Back