Richard Branderhorst
PH-SAM
Even dit draadje weer omhoog gehengeld.
De MB is heeft na helemaal niet zoveel vluchten door omstandigheden een jaar of drie stof verzameld, maar nu ben ik er weer volgas mee aan de gang gegaan.
Eerst bijna alle elektronica en luchtsystemen er uit getrokken en dat ga ik geheel opnieuw inrichten. Pas na het bouwen van de Tuono heb ik er de smaak van te pakken gekregen dit ook voor het oog mooi te maken, ipv alleen maar functioneel te maken.
Begonnen met alles rond de motor, vanwege ZPT heb ik de P160 5cm naar voren gezet, moest wel nieuwe motordragers maken maar dat was niet verkeerd, de originele waren van waaibomentriplex van 3mm. Ik trok ze er ook zo uit. Nu is het zeer goed 5mm geworden, wat uit wel 6 lagen bestaat.
Tevens een nieuwe jetpijp besteld die dat verschil opvangt.
Hier een plaatje van de nieuwe opstelling van de motor attributen, plaatje wordt nog wat ingesnoerd als alles op zijn plaats zit, de ECU heb ik wat verder weg van de motor gezet, tegen de zijkant romp.
De MB is heeft na helemaal niet zoveel vluchten door omstandigheden een jaar of drie stof verzameld, maar nu ben ik er weer volgas mee aan de gang gegaan.
Eerst bijna alle elektronica en luchtsystemen er uit getrokken en dat ga ik geheel opnieuw inrichten. Pas na het bouwen van de Tuono heb ik er de smaak van te pakken gekregen dit ook voor het oog mooi te maken, ipv alleen maar functioneel te maken.
Begonnen met alles rond de motor, vanwege ZPT heb ik de P160 5cm naar voren gezet, moest wel nieuwe motordragers maken maar dat was niet verkeerd, de originele waren van waaibomentriplex van 3mm. Ik trok ze er ook zo uit. Nu is het zeer goed 5mm geworden, wat uit wel 6 lagen bestaat.
Tevens een nieuwe jetpijp besteld die dat verschil opvangt.
Hier een plaatje van de nieuwe opstelling van de motor attributen, plaatje wordt nog wat ingesnoerd als alles op zijn plaats zit, de ECU heb ik wat verder weg van de motor gezet, tegen de zijkant romp.