slash 2wd regelaar en motor upgrade

moi zal me eerst even voor stellen

ik ben frank potze en ben 12 jaar en woon is roswinkel en heb sinds kort een slash 2wd brushed en wou eigenlijk wel een andre motor en regelaar in willen
die makkelijk te moneeren is zoals de standaart vxl setje

mijn butget is 100 euro

Hallo frank,
Gefeliciteerd met je aankoop en zoals Mike al zei: welkom in de modelbouwwereld!
Kijk eens naar EZrun setjes! Deze worden vaak via eBay gekocht en zijn goed+goedkoop!
We hebben ook algemene slash discussies waar je je berichten in kwijt kan!
Groet Jurre

Hallo frank,
Gefeliciteerd met je aankoop en zoals Mike al zei: welkom in de modelbouwwereld!
Kijk eens naar EZrun setjes! Deze worden vaak via eBay gekocht en zijn goed+goedkoop!
We hebben ook algemene slash discussies waar je je berichten in kwijt kan!
Groet Jurre

hij zit al langer op het mbf en hij weet ook waar het slash topic is hij heeft daar al vragen gesteld namelijk :snipersmile:

Gezien je emoticon keuze zou ik eens professionele hulp zoeken als je nu al neigingen krijgt;) nee even zonder gekheid..
Is het nu serieus zo moeilijk om deze jongen dan ook even een antwoord te geven op zijn vraag?! Sjongejonge zeg..

gaat erom dat als je nu gaat kijken dat er al binnen zeer korte tijd 2 topics aan zijn gemaakt die net zo goed in het algemeen slash topic hadden gekund.

Heb jij er last van als er een nieuw topic aangemaakt wordt? Zoals ruudxd al zei, het is niet verplicht te antwoorden.

@massefrank 1999, ezrun is goedkoop en redelijk goede kwaliteit!

Mvg, Sander Dk.

Back