haha, kijk daar hebben we een Losi fan. Weet je, ieder zijn ding. Als ik een Losi had willen kopen had ik dit wel gedaan. Gezien mijn broer een Rally heeft heb ik deze er voor de lol bijgekocht. En er zijn ook heel veel andere mensen gelukkig met hun Traxxas Slash modellen, anders zou het merk geen bestaansrecht hebben. Daarnaast zijn overal onderdelen te verkrijgen, en zijn de rijeigenschappen prima. Ik vind dat Traxxas leuke spullen maakt, kijk maar eens naar de XO-1 of een Latrax. Ze hebben zelfs een hele coole drone, de ATON. Gaat als een gek. En zo zijn er veel mensen fan van dit merk. Iedereen zal zijn redenen hebben om te kiezen voor een bepaald merk, who cares. Van mijn part moet ik er 2000 euro instoppen, als ik dat nou leuk vind moet ik dat toch lekker zelf weten. Daarnaast vind ik het veel leuker een auto om te bouwen naar een auto zoals ik nu heb dan dat ik deze kant en klaar koop in een doos.
Oftewel er is niets mis met een Slash. En als ik het zou willen kan ik zo alles op een andere roller overzetten, dus mijn geld is zeker niet in de sloot gegooid.
Oftewel er is niets mis met een Slash. En als ik het zou willen kan ik zo alles op een andere roller overzetten, dus mijn geld is zeker niet in de sloot gegooid.
Laatst bewerkt: