Slash 4x4 STRC LCG chassis topic

Wie heeft nog meer een STRC chassis in gebruik? En hoe bevalt deze?

• Total voters
    3
Status
Niet open voor verdere reacties.
haha, kijk daar hebben we een Losi fan. Weet je, ieder zijn ding. Als ik een Losi had willen kopen had ik dit wel gedaan. Gezien mijn broer een Rally heeft heb ik deze er voor de lol bijgekocht. En er zijn ook heel veel andere mensen gelukkig met hun Traxxas Slash modellen, anders zou het merk geen bestaansrecht hebben. Daarnaast zijn overal onderdelen te verkrijgen, en zijn de rijeigenschappen prima. Ik vind dat Traxxas leuke spullen maakt, kijk maar eens naar de XO-1 of een Latrax. Ze hebben zelfs een hele coole drone, de ATON. Gaat als een gek. En zo zijn er veel mensen fan van dit merk. Iedereen zal zijn redenen hebben om te kiezen voor een bepaald merk, who cares. Van mijn part moet ik er 2000 euro instoppen, als ik dat nou leuk vind moet ik dat toch lekker zelf weten. Daarnaast vind ik het veel leuker een auto om te bouwen naar een auto zoals ik nu heb dan dat ik deze kant en klaar koop in een doos.
Oftewel er is niets mis met een Slash. En als ik het zou willen kan ik zo alles op een andere roller overzetten, dus mijn geld is zeker niet in de sloot gegooid.

Laatst bewerkt:
Zeker helemaal gelijk @motorsports. Heb een losi 2 jaar gehad, volop geropt. De auto's hebben weinig onderdelen in de buurt. Hoe dat komt? Simpelweg, ze breken bijna nooit wat, grappig dat dat het wel weer gelijk zet[emoji57]

Verder dimitri: je hebt een losi die GOED is. Dat wil niet zeggen TOPPRESTATIES. Als jij een Losi wil instellen ben je pas met 2 dagen klaar. Een goeie afstelset kost 300 euro, van hudy. Als je je geld toch kwijt wil koop dan waardevaste spullen. Een Losi light drive cup kost je 2 uur prutsen om dit te vervangen. Dus uit de doos is de Losi nog ganz niet op ze max... Dus zat geld en tijd over hebben krijg je 3x zoveel meer kwaliteit dan nikkotraxxas.

Heb traxxas gehad, en lang. 100 euro upgrades, toen ik nog die kut assen moest vervangen heb ik m meteen op marktplaats geknalt.

Sorry, uw mening baseerd u op feiten wat geen feiten zijn. Losi is gewoon beter maar het is ook wel moeilijk om zoiets te accepteren als je altijd wat anders had. Maar helaas, het is toch anders

Laatst bewerkt:
Nee hoor geen losi fan maar anti traxxas :yes:

Voor de rest ieder zijn ding , maar er is ook niks met een slash zolang je er niet mee gaat rijden :yes::p

Maar suc6 en hopelijk veel plezier met jouw keuze :thumbsup:

Wat beter is hangt er heel erg vanaf wat je er mee wil doen.
Als je het sleutelen en tweaken leuk vind, ben je met een Losi zo klaar, daar is veel minder aftermarket voor, en dan ben je klaar.
Met een Slash kun je daar veel langer mee door gaan.

Het is wat je er zelf mee wil, en wat je verwachtingspatroon is.
Ik vind het een beetje makkelijk om elke keer als er een mooie Traxxas langs komt waar iemand blij en trots op is ( en terecht, het is een mooie auto, en echt van hemzelf, zo zijn er geen twee ) toch even te zeggen dat Losi beter is.
Dat voegt niet zo veel toe, is mijn mening.

En nee, ik heb geen Traxxas, ik heb zelfs 3 Losi's :)

Ik vind het een beetje makkelijk om elke keer als er een mooie Traxxas langs komt waar iemand blij en trots op is ( en terecht, het is een mooie auto, en echt van hemzelf, zo zijn er geen twee ) toch even te zeggen dat Losi beter is.

RuudXd , lees eens alle post goed , daarin wordt door de TS de Slash als gemakkelijk en sleutel vriendelijk omgeschreven, (eigen mening),daarbij wordt ook het nut van Losi als competite auto niet gezien (eigen mening). Zonder daar nu de voor en tegens van te noemen is nogal bekrompen , daarom wordt dit gedaan(mening van een ander ) .
Tsja als je een draadje start , wees er van de bewust van negatieve als positieve commentaar, maar nu mag alleen positief worden genoemd, en moet het desbetreffende merk ": de hemel in:" worden geprezen????:confused:
De TS heeft zelfs een poll gestart of het nut heeft wel of te niet ........

Dat is genoeg gedaan gezien de bouw van de Slash,maar voegt dat ook daadwerkelijk wat toe aan de " handeling" auto ????(mijn mening)

Er is succes gewenst aan de TS met zijn merk en type , lees of dat gemeend of niet is .........(vul zelf de plaatjes in);)

Laatst bewerkt:
Na 20+ modellen te hebben gehad waaronder ook 3x traxxas (dus ervaring ermee...).

Ik houdt het wel bij mijn Mugen truggy (met een geweldig rijgedrag en niet kapot te krijgen.) en Savage.. (Daarvan weet je tenminste dat die rijdt als een baksteen...)

Je hebt mensen die denken over tips en mensen die eigenwijs aan hun manier van hobby vasthouden. Geen probleem vind ik alleen jammer omdat je het dan beter voor mekaar hebt als je losi koopt en hetis bovenal waardevaster.

@Caretaker ik heb ook een mugen truggy en wauw wat rijd dat top. Een bultje is niks voor die dingen haha. 2 meter hoog volop op 1 punt, dan zegt traxxas al wel een knap krakje denk ik[emoji5]

Heb in totaal 6 traxxas modellen gehad en ook ervaring ermee. De ervaring was dat ik elke 2 weken wel iets moest kopen...

Ikzelf heb een MERV gehad, en nu een paar losi's, en een RC8Te gehad, en ik hoef inderdaad geen MERV of Revo meer, die zitten erg lastig in elkaar is mijn ervaring.
Ik heb wel getwijfeld om een Rustler te bouwen, uit allerlei aftermarket ondedelen, juist omdat dat met een Traxxas goed kan, dat hoef ik met mijn LST niet te proberen, dan ben ik snel klaar.

RuudXd , lees eens alle post goed , daarin wordt door de TS de Slash als gemakkelijk en sleutel vriendelijk omgeschreven, (eigen mening),daarbij wordt ook het nut van Losi als competite auto niet gezien (eigen mening). Zonder daar nu de voor en tegens van te noemen is nogal bekrompen , daarom wordt dit gedaan(mening van een ander ) .
Tsja als je een draadje start , wees er van de bewust van negatieve als positieve commentaar, maar nu mag alleen positief worden genoemd, en moet het desbetreffende merk ": de hemel in:" worden geprezen????:confused:

Dat is genoeg gedaan gezien de bouw van de Slash,maar voegt dat ook daadwerkelijk wat toe aan de " handeling" auto ????(mijn mening)

Dat klopt, opbouwende kritiek is altijd goed om te geven of te krijgen.
Maar of een auto goed/beter is hangt heel erg af van wat je er mee wil zoals ik zei.
Als ik mijn Losi wil upgraden/van mij maken ben ik snel klaar, er is niet zoveel aftermarket voor.
Maargoed, dat is mijn mening.

Je hebt mensen die denken over tips en mensen die eigenwijs aan hun manier van hobby vasthouden. Geen probleem vind ik alleen jammer omdat je het dan beter voor mekaar hebt als je losi koopt en hetis bovenal waardevaster.

Aan je eigen manier van de hobby vast houden is niets mis, dat wil niet perse zeggen dat er niet nagedacht word over de tips.
Als de auto hem goed bevalt en hij is er blij mee, is er nu toch geen reden voor hem om een Losi te kopen?
Of moet hij nu naar de winkel sprinten omdat de auto waar hij blij mee ineens is niks is, en een Losi veel beter is?
Iedereen beoefend deze hobby op zijn eigen manier, als de een blij is met een Traxxas, en de ander met een Losi is dat mooi, als je het zelf maar leuk vind.

Mijn topic begon zo leuk met reacties en interessente info over de Slash, maar al gauw werd het verpest door alle Losi fanboys. Jammer, want de mensen die intersse hebben in het lezen van deze topics gericht voor het model wat ze gebruiken, of wat ze willen kopen, hebben er zo geen fluit meer aan. Bedankt voor al het Losi gezwets waar niemand op zit te wachten...ik ga verder niet meer reageren. Als ik dit topic had kunnen verwijderen dan had ik het meteen gedaan.

Tsja , als je een draadje start op een forum, is het meestal de bedoeling dat er een discussie ontstaat, of je daar nu negatieve of positieve kritiek of commentaar op krijgt moet je wel in " calculeren" . Daarbij kan je ook gewoon in het algemene 4WD slash topic de info posten , heeft als voordeel dat men alle info omtrend de Slash 4WD bij elkaar in 1 topic staat , tip2 is gewoon een draadje starten in bouwverslagen , heb je een grote " hit" kans voor de geintresserde .
Ook de tips en truuks die je in het eerste draadje beschrijft staan ook al beschreven , min of meer, in het algemene draadje slash 4WD .
Maar als je niet tegen beetje kritiek kan , moet je niet aan een forum deelnemen met een eigen topic , en een poll starten over het gebruikte "spul".....

BTW : wil je topic laten sluiten om de juiste redenen, kan je dit aangeven bij 1 van de moderatoren , die zullen je verder kunnen helpen hiermee.

suc6

http://www.modelbouwforum.nl/forum/bouwverslagen-autos.94/

http://www.modelbouwforum.nl/threads/traxxas-slash-4x4-topic-deel2.148428/

Ikzelf heb een MERV gehad, en nu een paar losi's, en een RC8Te gehad, en ik hoef inderdaad geen MERV of Revo meer, die zitten erg lastig in elkaar is mijn ervaring.
Ik heb wel getwijfeld om een Rustler te bouwen, uit allerlei aftermarket ondedelen, juist omdat dat met een Traxxas goed kan, dat hoef ik met mijn LST niet te proberen, dan ben ik snel klaar.

Dat klopt, opbouwende kritiek is altijd goed om te geven of te krijgen.
Maar of een auto goed/beter is hangt heel erg af van wat je er mee wil zoals ik zei.
Als ik mijn Losi wil upgraden/van mij maken ben ik snel klaar, er is niet zoveel aftermarket voor.
Maargoed, dat is mijn mening.

Aan je eigen manier van de hobby vast houden is niets mis, dat wil niet perse zeggen dat er niet nagedacht word over de tips.
Als de auto hem goed bevalt en hij is er blij mee, is er nu toch geen reden voor hem om een Losi te kopen?
Of moet hij nu naar de winkel sprinten omdat de auto waar hij blij mee ineens is niks is, en een Losi veel beter is?
Iedereen beoefend deze hobby op zijn eigen manier, als de een blij is met een Traxxas, en de ander met een Losi is dat mooi, als je het zelf maar leuk vind.
Had mijn bericht al een stukje aangepast. Verder moet iedereen maar zelf weten wat tie wil jah. We geven vriendelijk advies geloof ik...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back