slash body die niet over de wielen gaat

heeft iemand misschien een body voor de slash die niet over de wielen gaat?
wil namelijk zon body kopen en heb er een gezien in een filmpje op youtube maar ik weet niet hoe doe heet (die body) enne, nou dat was het wel.
duss iemand een idee?
graag link

-k

Dat is idd de Prolina Baja Bug body. Mijn favoriete kapje.
martinigulfbugfront2.jpg

jpsbug.jpg

Hij bestaat niet gespoten. Dat moet je zelf doen. Eerst goed ontvetten met water en Dreft, dan ramen afplakken met bijgeleverde stickers en dan met een schuursponsje licht opschuren, dan houdt de verf beter. Vervolgens weer naspoelen en ontvetten en dan verven met speciale verf voor lexan bodies. Ik gebruik Faskolor (waterbasis). Dat kan je met een verf rollertje doen. Zo'n potje kost 5 euro in nederland en daar doe je makkelijk een hele kap mee. succes. Je kan op internet zoeken naar een leuke stickerset voor over je basiskleur. Maar er zitten ook al stickers bij de kap zelf. Ik heb e.v. misschien nog wel wat voor als je wil. stuur maar PM.

Laatst bewerkt:
ja kan ook maar dan moet je wel opletten tussen TS en PS, één van de twee is voor lexan, ik weet ff nu niet welke.

als ik zo kijk moet je echt PS hebben.
bij de koe in deventer verkopen ze ook PS verfbussen en ook de baja kap.
dit geldt ook voor PKracing.

maakt het veel uit of je het op de binnenkant of buitenkant doet?
tis de eerste keer voor mij en het nadeel van aan de binnenkant sprayen is dat je er niet ''overheen'' kunt

nadeel van de buiten kant, dat je na 1 koprol de body opnieuw moet spuiten, vandaar dat het aan de binnenkant moet.
Als de body compleet aan bonken is kun je hem altijd nog voor z'n laatste leven aan de buitenkant spuiten ;-)

Back