slechte ervaring TPG post

• Topicstarter Topicstarter Theo Coenen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu heb ik het zelf verstuurd vanuit een adres ergens in Nederland. Dit was makkelijker dan meenemen........maar inmiddels weet ik wel beter.

dus je hebt zelf deze ellende verpakt in een taartdoos....en bent nu boos omdat de tnt wat onvoorzichtig met de taart omgaat? Nu kan je nog zoveel pakjes ingepakt hebben vroeger maar zegt je gezonde verstand nu zelf ook niet dat je hier wat meer je best op had kunnen doen? :sleeping:

ik ben dit draadje net aan het lezen en vind het wel apart om zo je eigen spullen met de post naar je eigen te verzenden:) het doet me denken aan eigen schuld,dikke bult..,of krak:mrgreen:

Eigenlijk is dit een verkapte (of verpakte) winkelbespreking en mag niet op dit forum. Zeker nu blijkt dat hij die stemmingmakerij zelf in scene zet.

Al met al blijkt dat de verzender het risico draagt, in dit geval jij dus Theo. Om TNT hier de schuld van te geven gaat dus te ver. Uiteraard moeten ze zorgvuldig omgaan met de goederen maar zelf heb je ook de verantwoording om het goed te verpakken. Gezien de doos kan je daar niet van spreken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back