hallo allemaal,
afgelopen april heb ik een Erwin 5 basic gekocht.
Rond eind mei begin jullie kwam die binnen. Toen ik de doos open maakte schrokken ik en mijn pa best wel van de slechte afwerking van de Erwin
Over deze problemen hebben ik en mijn pa ze gemaild. Hun antwoord was dat hun mallen oud waren ( niet echt is waar ik als consument een boodschap aan moet hebben) en dat we het eenvoudig zelf konden oplossen. Hun aanbod was dat ik of 50 euro retour zou krijgen en de oplossing om de problemen op te lossen, of 50 euro moest bij betalen en dan zou ik een rode krijgen. Ze hadden geen versie meer zonder clearcoat. We moesten dan deze retour sturen, wat we dan ook gedaan hebben (we moesten zelf de retourkosten betalen alhoewel ze toch toegegeven hadden dt de fout bij hun lag) Hun oplossingen zijn zo gezegd niet echt klant gericht want het was niet mijn schuld dat hun bouw standaard schijnbaar niet zo hoog ligt als ze beweren. Ik ben uiteindelijk akkoord gegaan
met de bijbetaling van 50 euro. Na een week of 2 had ik de rode erwin binne. Ik ben toen gelijk gaan bouwen en eind juli was hij af om in Hahnenmoos zijn lucht doop te krijgen.De 26 juli was het dan zo ver hij vloog. Goed het was een korte vlucht in verband met slecht opkomend weer. De volgende dag was erg mooi en heb ik de Erwin gelijk van de helling af gegooid hij vloog geweldig na de vlucht kwam ik er achter dat de rechterkant van de v-tail helemaal opgeblazen was
ik heb op de helling aan wat mensen (waaronder de ontwerper van de helling vlieg site Slople.com) na gevraagd wat het kon zijn hun antwoord was dat de voorkant van de v-tail een afgesloten kamer is en dat de lucht druk boven zo veel lager is dat hij is gaan opblazen en dat pcm hier rekening me gehouden zou moeten hebben.Ik heb pcm hier direct na de helling vakantie over gemailt. Hun antwoord was dat het de hitte was en dat het al de tweede keer was dat wij een probleem hebben, En dat ze normaal nooit klanten hebben met deze klachten en dat ze toch echt al tien jaar deze modellen verkopen. Je wordt dus neergezet als de zeurpiet. Mijn mening is dat als het hitte was geweest, dat bij de v-tail dan beide delen opgezet zouden zijn maar dat het maar 1 kant is zou dit eerder er op wijze dat de rechter kant een stuk zwakker is waardoor de ze onder de druk bezweek en opbolde. ze bood mij wel 10% korting aan op een nieuwe v-tail dat is €5,8
Al met al een mooi kist maar de afwerking en de klantvriendelijkheid laten nog wel eens te wensen over. Ik wil iedereen die een kist op het oog heeft hierop attenderen. Omdat als je een probleem heb, ze niet echt klantvriendelijk zijn en ze het niet echt oplossen.
met vriendelijke vliegers groet,
dementor
afgelopen april heb ik een Erwin 5 basic gekocht.
Rond eind mei begin jullie kwam die binnen. Toen ik de doos open maakte schrokken ik en mijn pa best wel van de slechte afwerking van de Erwin
Over deze problemen hebben ik en mijn pa ze gemaild. Hun antwoord was dat hun mallen oud waren ( niet echt is waar ik als consument een boodschap aan moet hebben) en dat we het eenvoudig zelf konden oplossen. Hun aanbod was dat ik of 50 euro retour zou krijgen en de oplossing om de problemen op te lossen, of 50 euro moest bij betalen en dan zou ik een rode krijgen. Ze hadden geen versie meer zonder clearcoat. We moesten dan deze retour sturen, wat we dan ook gedaan hebben (we moesten zelf de retourkosten betalen alhoewel ze toch toegegeven hadden dt de fout bij hun lag) Hun oplossingen zijn zo gezegd niet echt klant gericht want het was niet mijn schuld dat hun bouw standaard schijnbaar niet zo hoog ligt als ze beweren. Ik ben uiteindelijk akkoord gegaan
met de bijbetaling van 50 euro. Na een week of 2 had ik de rode erwin binne. Ik ben toen gelijk gaan bouwen en eind juli was hij af om in Hahnenmoos zijn lucht doop te krijgen.De 26 juli was het dan zo ver hij vloog. Goed het was een korte vlucht in verband met slecht opkomend weer. De volgende dag was erg mooi en heb ik de Erwin gelijk van de helling af gegooid hij vloog geweldig na de vlucht kwam ik er achter dat de rechterkant van de v-tail helemaal opgeblazen was
ik heb op de helling aan wat mensen (waaronder de ontwerper van de helling vlieg site Slople.com) na gevraagd wat het kon zijn hun antwoord was dat de voorkant van de v-tail een afgesloten kamer is en dat de lucht druk boven zo veel lager is dat hij is gaan opblazen en dat pcm hier rekening me gehouden zou moeten hebben.Ik heb pcm hier direct na de helling vakantie over gemailt. Hun antwoord was dat het de hitte was en dat het al de tweede keer was dat wij een probleem hebben, En dat ze normaal nooit klanten hebben met deze klachten en dat ze toch echt al tien jaar deze modellen verkopen. Je wordt dus neergezet als de zeurpiet. Mijn mening is dat als het hitte was geweest, dat bij de v-tail dan beide delen opgezet zouden zijn maar dat het maar 1 kant is zou dit eerder er op wijze dat de rechter kant een stuk zwakker is waardoor de ze onder de druk bezweek en opbolde. ze bood mij wel 10% korting aan op een nieuwe v-tail dat is €5,8
Al met al een mooi kist maar de afwerking en de klantvriendelijkheid laten nog wel eens te wensen over. Ik wil iedereen die een kist op het oog heeft hierop attenderen. Omdat als je een probleem heb, ze niet echt klantvriendelijk zijn en ze het niet echt oplossen.
met vriendelijke vliegers groet,
dementor
Laatst bewerkt door een moderator: