Sleepkist gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie heeft er een mooie 2e hands sleepkist geschikt voor een 60cc 3W motor op zolder of in de kelder... De sleper waar we mee van start wilden heeft een iets te hardhandige ontmoeting met een stuk weiland achter de rug :cry:
Heb al gekeken naar de bully of naar de Wotan van Beineke maar ken deze kisten niet echt.

Alvast dank

erik

He Erik kijk hier eens
Deze kisten vliegen heel goed zijn niet duur.
Bij Biggs vliegt de grootste met 150 cc.
Die sleept mijn vliegtuig niet omhoog maar die sleur me omhoog.
In een groote halve ronde ben ik op hoogte.
Ja ik heb er ook een sleephaak inzitten :wink:
http://www.paf-flugmodelle.de/Paf-Trainer/paftrainer.htm
Mooi vind ik hem niet maar wel makkelijk.
Heeft verder niets met schaal te maken.
Maar je moet wat he :wink:
Een bully vliegt trouwens ook goed maar vind ik vrij duur.
En is ook geen schaalkist als je daar niet om geeft vind ik een paf een goede kist.
Je heb dan gelijk een nieuwe dat weet je gelijk wat je heb.

Dank je! Ziet er niet echt "schaalgetrouw" uit maar inderdaad betaalbaar en waarschijnlijk super functioneel!
Volgens mij had iemand op Wieringerwerf een soortgelijke kist bij zich vorig jaar.

ErikvanderKooij zei:
Dank je! Ziet er niet echt "schaalgetrouw" uit maar inderdaad betaalbaar en waarschijnlijk super functioneel!
Volgens mij had iemand op Wieringerwerf een soortgelijke kist bij zich vorig jaar.
Klopt daar heb ik achter gehangen.

Ik zit heel de tijd te denken wie jij ben, maar ik kan je niet voor me halen.

Erik,
Er staat een Bully te koop op de Biggs site, ook van een lid. Moet nog wel gebouwd worden.
Kijk ook in de FMT onder de kleine annonces, daar staan altijd wel slepers tussen.
Koop alleen geen Piper Cub.

Mocht je nix vinden dan kan ik via de IGG Duitsland wel een oproep plaatsen.

Dank je richard,

Piper hadden we (voorzien van 60cc 3w) is echter jammerlijk overleden, we hebben nu alleen de foto's nog!

Die bully is wel wat dus? Ik zal de man in kwestie even bellen, wellicht komt hij ook de 29e en kunnen we alles even bekijken!
Heb inmiddels ook een PAF trainer op het oog, die is alleen een beetje groter.
Ik zie je in het pinksterweekeinde ..

De paf heb je ook kleiner 2300 mm span.
Die is voor een 60 cc

OK mensen,

probleem is opgelost. We hebben een copmplete PAF trainer op de kop getikt, functioneel en sterk (niet 'helemaal full scale' maar je kan niet alles hebben)

De 29e hopen we hem mee te nemen naar de BIGGS meeting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back