Sleeptreffen 6 oktober.

GJ, voor je 9 November vastlegt even met Johannes/Ariel kortsluiten welke datum zij voor ogen hadden, was al met zijn bestuur in overleg voor een volgende datum.
Gerben

Ik ben in overleg met Johannes voor een datum, maar reken op volgend jaar, dit in verband met de slechte bereikbaar "naar" het veld als het erg nat is.

Ik ben al druk met accu's en laders in de weer hopelijk kan ik bij een volgende meeting meer slepen.

Ahhhh, ben jij Nimbus!

Ik was laatst bij Ralph Fuchs en die had zijn Weatronic net in de prullenbak gegooid.
Ik heb nog nooit zo'n korte Nemesis gezien en een 3W150 die het formaat had van een 10cc-ertje.
Dat was kist nr 3 die hij met WEA de grond in geboord had.
En wat andere vliegers daar in Oberhausen hadden hetzelfde probleem.
Maar ik heb nu een R12, dat is net genoeg en ik ben druk aan het solderen.

Wat neem je mee voor model?

GJ

Als Mr Fuchs zijn spullen voor elkaar had dan heeft hij ook de oorzaak kunnen uitlezen...Thomas Gleissner (Futaba)verloor zijn WMjet model drie dagen voor aanvang deze zomer "kein Ahnung" zei hij tegen me.
Kan zo nog wel een lijstje opnoemen..
Steken jullie die antenne maar in je PEEP ...die van mij past gelukkig niet.
Nu weer:ontopic:
Eten ..OK ..maar laten we deze keer wel het plafon zoals die was:rolleyes::nooo:
2 x maal graag.

Model...Hmm.. één net geen 10Mtr en een van 5,8Mtr die laatste zal wel spannend worden.
Greetz.

Een kleine wijziging wegens afmelding.

Verder heb ik een klein logistiek probleem. In de ochtend ben ik aanwezig met mijn toestellen. Ik had echter geen vervoer terug daar mijn vrouw de auto nodig heeft.
Dat was opgelost, tot de afmelding... ;-)

Is er iemand die tijd heeft én ruimte in zijn auto om mij thuis af te zetten? Ik woon 10 minuten van 't veld, en op loopafstand van het restaurant waar we kunnen eten...

Ik zal dan het aantal modellen beperken, zodat alles in de auto past... Ik heb wel een back-up, maar dat kost mij 2 avonden...

1) Douglas, Toledo special, Grunau Baby (3m50) 2,4Ghz
2) Gerben, Ibis 120 (sleep tot 12kg), Rascal 110 (sleep tot 15kg), Skydancer (zweef,1m40), 2.4Ghz
3) Raymond, Mentor (tot 2,5 kg), Ka-7 (4m), 2.4GHz
4) Louis (Loeki(, ASW24 (4mtr), 2,4 Ghz
5) Ruud F3J zwever, 2,4Ghz (en me generator)
6) Mark, (MarkyB), ?? - 2,4Ghz
7) Dopieman (ger), Albatros -2,4Ghz
8.) Gert-Jan (GJVO), Solution XL (4m), Ventus 2CX (4,5 m), Robbe Impression (2m klitteband).
9) Jeff Brunet, ASW 15 (10 kilo)
10) George (model onbekend)
11) Nico Quint, (model onbekend)
12) Theo, Sagitta 4.m (6kg) en Fox 2.7 m (3 kg), 2.4 GHz
13) Siem, DG800, 4,5 m
14) Björn, Joker XL(5kg), CalmaTow!(4kg),Funcub (2kg), Surprois (2m klitteband), (multiplex fox, 50cm)
15) Nico, Yakovlev (10kg), Cabana (3m), Spatz (4m), Surprois (2m)
16) PH_AJH (Arjan), Club Libelle (4,2m/ 5,0kg). Wik Salto 2,25m, 2,4GHz
17) Ronan, ASW22 (3,9m/3,3kg), 2,4GHz
18.)
19) Quax (Alfred), Beineke B4, Wik Salto, Alula, ASK 21 micro, 2,4 GHz.
20) Hendrik, das Bunte Huhn, Rödell Barracuda, 2,4GHz

Eten ..OK ..maar laten we deze keer wel het plafon zoals die was:rolleyes::nooo:

leg ff uit.... als ik aankondig dat jullie het plafon ondersmeren dan heb ik een vermoeden dat we niet mogen komen... (of buiten zitten...)

Eten:

Raymond (Fotor)
Gert-Jan (GJVO) 2X

Ik kan je wel tussendoor even naar huis brengen.

GJ

Dank je, het restaurant zit bij mij om de hoek en daar jij (jullie) blijven eten is het een mooie combi. Als Raymond nog 1 toestel kwijt kan dan kan ik wat meer mee nemen. Mijn vrouw zet mij in de ochtend af mét toestellen...

Iemand nog behoefte aan een splinternieuwe houten Fiala 18x8 E-prop? Verkeerd besteld, ik kan er helemaal niks mee. Ik heb hem morgen bij me dus meld je maar even als je hem kunt gebruiken.

SAM_0236_zps093d9aea.jpg

Gaatjes vullen

Gaatje is bij deze opgevuld!

1) Douglas, Toledo special, Grunau Baby (3m50) 2,4Ghz
2) Gerben, Ibis 120 (sleep tot 12kg), Rascal 110 (sleep tot 15kg), Skydancer (zweef,1m40), 2.4Ghz
3) Raymond, Mentor (tot 2,5 kg), Ka-7 (4m), 2.4GHz
4) Louis (Loeki(, ASW24 (4mtr), 2,4 Ghz
5) Ruud F3J zwever, 2,4Ghz (en me generator)
6) Mark, (MarkyB), ?? - 2,4Ghz
7) Dopieman (ger), Albatros -2,4Ghz
8.) Gert-Jan (GJVO), Solution XL (4m), Ventus 2CX (4,5 m), Robbe Impression (2m klitteband).
9) Jeff Brunet, ASW 15 (10 kilo)
10) George (model onbekend)
11) Nico Quint, (model onbekend)
12) Theo, Sagitta 4.m (6kg) en Fox 2.7 m (3 kg), 2.4 GHz
13) Siem, DG800, 4,5 m
14) Björn, Joker XL(5kg), CalmaTow!(4kg),Funcub (2kg), Surprois (2m klitteband), (multiplex fox, 50cm)
15) Nico, Yakovlev (10kg), Cabana (3m), Spatz (4m), Surprois (2m)
16) PH_AJH (Arjan), Club Libelle (4,2m/ 5,0kg). Wik Salto 2,25m, 2,4GHz
17) Ronan, ASW22 (3,9m/3,3kg), 2,4GHz
18 ) Jacob Bos, ASW 15 (3m, 3kg) Countryman (4m 3kg), 2,4 GHz. Startkar.
19) Quax (Alfred), Beineke B4, Wik Salto, Alula, ASK 21 micro, 2,4 GHz.
20) Hendrik, das Bunte Huhn, Rödell Barracuda, 2,4GHz

Oant moarn,

Jacob

De staartproblemen van de Vitesse zijn eruit. Heb net 3 uur geïnvesteerd om het te fiksen en het is gelukt. Wie wil me morgen helpen bij het finetunen van de Vitesse?

Douglas,

Ik heb ook plek zat in de auto, geen probleem.

En wie weet blijf ik ook wel eten, kijken hoe het morgen allemaal loopt...

Grt, Louis

Heren,

Ben net even via Google Maps de exacte locatie van het veld aan het opzoeken, vanuit de beschrijving kom ik tot deze plek, is dat correct?

MVC%20Berlicum.png

JB

Ik ben nog steeds aan het bouwen... zucht..
Denk dat ik morgen pas om 11 uur aan kom rijden, dan hoef ik het vannacht niet zo laat te maken.

GJ

Dat is correct Jacob! Dank je voor het opzoeken en leuk dat je komt!

2 huishoudelijke zaken wat het parkeren betreft. Als je op 't veld komt kan je eerst de spullen uitladen ter hoogte van het clubhuis. (cq omgebouwde container) daarna doorrijden en parkeren ter hoogte veld/begin mais aan de rechter kant! Als die rechter kant vol is kan je het ''hoekje'' om en daar parkeren aan de rechter kant.

De foto van Jacob laat ook een woonwijk zien links boven in beeld. Daar is een NO FLY ZONE van toepassing. Dat klinkt ernstiger dan het is, ik licht dat morgen wel toe tijdens de briefing. (10:00-10:15) Enne... De mais staat nog fier overeind.....

MVC%20Berlicum.png

Tot morgen!

Mooie dag toegewenst!
Misschien wat mist in de ochtend, maar daar weet de zon wel raad mee :cool:

Het kan zijn dat we even "laag" over jullie veld komen, mits er modelkisten aan het slepen zijn...veiligheid voor alles!

Mvg,

Jan.

Back