Ik had al aangeven dat ik het in oktober zou regelen, bij deze.
In overleg met mijn club ga ik een electro sleeptreffen organiseren. Dit op zondag 6 oktober Mijn club.
mvcberlicum.ontheweb.nl
Locatie.
MVC Berlicum
Dit alles zal op zondag 6 oktober met een uitwijk mogelijkheid naar 20 oktober. We hebben dan het veld enkel voor de electrosleepmeeting. Alle zwevers van harte welkom, vooral ook iedereen met kleinere zwevers, voor een leuke mix van diverse modellen.
Slepen enkel met electro, maar dat lijkt vanzelfsprekend.
Er is geen stroom aanwezig, dat word laden met behulp van autoaccu's.
Een keetje is er wel, geen toilet. Snoep-koek-en-zopie mag je zelf meenemen.
Helt veld zit op dit moment ''in de mais'' en ik weet nog niet waneer dit gekortwiekt word...
Verder gelden er regels voor het parkeren en het vliegen, maar dat leg ik tijdens de briefing wel uit.Gerben heb ik bereid gevonden om het e.e.a waar te nemen, daar ik de komende 4 weken andere pioriteiten heb die mijn aandacht noodig hebben.
Graag je naam, model, spanweidte en frequentie.
1) Douglas, Toledo special, Grunau Baby (3m50) 2,4Ghz
In overleg met mijn club ga ik een electro sleeptreffen organiseren. Dit op zondag 6 oktober Mijn club.
mvcberlicum.ontheweb.nl
Locatie.
MVC Berlicum
Dit alles zal op zondag 6 oktober met een uitwijk mogelijkheid naar 20 oktober. We hebben dan het veld enkel voor de electrosleepmeeting. Alle zwevers van harte welkom, vooral ook iedereen met kleinere zwevers, voor een leuke mix van diverse modellen.
Slepen enkel met electro, maar dat lijkt vanzelfsprekend.
Er is geen stroom aanwezig, dat word laden met behulp van autoaccu's.
Een keetje is er wel, geen toilet. Snoep-koek-en-zopie mag je zelf meenemen.
Helt veld zit op dit moment ''in de mais'' en ik weet nog niet waneer dit gekortwiekt word...
Verder gelden er regels voor het parkeren en het vliegen, maar dat leg ik tijdens de briefing wel uit.Gerben heb ik bereid gevonden om het e.e.a waar te nemen, daar ik de komende 4 weken andere pioriteiten heb die mijn aandacht noodig hebben.
Graag je naam, model, spanweidte en frequentie.
1) Douglas, Toledo special, Grunau Baby (3m50) 2,4Ghz