Sleeptreffen 6 oktober.

Zoals al aangegeven was het nog even onzeker of ik zou komen.
Helaas, de verjaardag wordt gevierd en daarom ga ik dus afhaken. Jammer, tot de volgende keer.

Dus een aangepast lijstje

1) Douglas, Toledo special, Grunau Baby (3m50) 2,4Ghz
2) Gerben, Ibis 120 (sleep tot 12kg), Rascal 110 (sleep tot 15kg), Skydancer (zweef,1m40), 2.4Ghz
3) Raymond, Mentor (tot 2,5 kg), Ka-7 (4m), 2.4GHz
4) Louis (Loeki(, ASW24 (4mtr), 2,4 Ghz
5) Ruud F3J zwever, 2,4Ghz (en me generator)
6) Arno, Nimbus 4 (6,6mtr) - 2,4Ghz (maar alleen bij goed weer )
7) Mark, (MarkyB), ?? - 2,4Ghz
8.) Dopieman (ger), Albatros -2,4Ghz
9) Gert-Jan (GJVO), Solution XL (4m), Ventus 2CX (4,5 m), Robbe Impression (2m klitteband).
10) Jeff Brunet, ASW 15 (10 kilo)
11) George (model onbekend)

@Mark, ik heb jou op mijn plek gezet.

Veel plezier.

Groet,
Willem

En nog een antwoord op een mailtje gekregen.
Een topvlieger die "oud-gedienden" wel kennen, de naam maak ik nog niet bekend (mystery guest)

Het enige wat ik tegen Gerben moest zeggen dat hij zijn accu's extra vol moest laden..
Maar als het weer dusdanig is dat hij zijn ding kan doen dan komt ie langs.

GJ

Goh, dat gaat nog leuk worden zo! Nu maar hopen dat het weer mee zit.

Even iets van huishoudelijke aard, bij onze club is het de gewoonte om voor de koffie een kleine vergoeding neer te leggen van welgeteld 0,25€... Voor een blikje fris 0,50€ Brood, koek en snoep mag je zelf meenemen... :mrgreen:

Even het lijstje aanpassen, ivm met de verkoop van zijn toestel...

2) Gerben, Ibis 120 (sleep tot 12kg), Rascal 110 (sleep tot 15kg), Skydancer (zweef,1m40), 2.4Ghz
6) Mark, (MarkyB), ?? - 2,4Ghz
7) Dopieman (ger), Albatros -2,4Ghz
8) Gert-Jan (GJVO), Solution XL (4m), Ventus 2CX (4,5 m), Robbe Impression (2m klitteband).
9) Jeff Brunet, ASW 15 (10 kilo)
10)George (model onbekend)
11)Mystery guest)

Het is dichtbij, dus bij goed weer kom ik in ieder geval kijken en neem mijn Sagitta en Fox mee.
Gert-Jan (GJVO), Solution XL (4m), Ventus 2CX (4,5 m), Robbe Impression (2m klitteband).
10)George (model onbekend)
11)Mystery guest)
12)Theo, Sagitta 4.m (6kg) en Fox 2.7 m (3 kg), 2.4 GHz

Laatst bewerkt:
@Gerben,

Siem heeft via Facebook bevestigd dat hij komt.

8.) Gert-Jan (GJVO), Solution XL (4m), Ventus 2CX (4,5 m), Robbe Impression (2m klitteband).
10) George (model onbekend)
11) Nico Quint, (model onbekend)
12) Theo, Sagitta 4.m (6kg) en Fox 2.7 m (3 kg), 2.4 GHz
13) Siem, DG800, 4,5 m

Even om jullie lekker te maken deze is van vanmiddag.

Laatst bewerkt door een moderator:
En nu nog wat piloten met kleinere zwevers :)
Dat maakt de electro-sleepmeetings altijd zo leuk, een grote diversiteit aan modellen, van klein tot groot. Het kleinste model op een sleepmeting was volgens mij de Minus van Raymong, met iets van 60cm span als ik me goed herinner. Hartstikke leuk om ook dat soort modellen op een sleepmeeting te zien!

Groet,
Gerben

En nu nog wat piloten met kleinere zwevers :)
Dat maakt de electro-sleepmeetings altijd zo leuk, een grote diversiteit aan modellen, van klein tot groot. Het kleinste model op een sleepmeting was volgens mij de Minus van Raymong, met iets van 60cm span als ik me goed herinner. Hartstikke leuk om ook dat soort modellen op een sleepmeeting te zien!

Groet,
Gerben

Deze klein genoeg? :cool:

2013-09-29+14.25.24.jpg

Nico koning, en ondergetekende zijn ook van plan om te komen..
Ik wacht ook nog even op bericht van mensen hier.
Misschien komen er nog wat bij, en zal ik deze vermelden komende week.

8.) Gert-Jan (GJVO), Solution XL (4m), Ventus 2CX (4,5 m), Robbe Impression (2m klitteband).
10) George (model onbekend)
11) Nico Quint, (model onbekend)
12) Theo, Sagitta 4.m (6kg) en Fox 2.7 m (3 kg), 2.4 GHz
13) Siem, DG800, 4,5 m
14) Björn, Joker XL(5kg), CalmaTow!(4kg),Funcub (2kg), Surprois (2m klitteband), (multiplex fox, 50cm)
15) Nico, Yakovlev (10kg), Cabana (3m), Spatz (4m), Surprois (2m)

Laatst bewerkt:
En nu nog wat piloten met kleinere zwevers :smile:

Ik heb een ''kleine'' Grunau Baby, 2m26. Bij goed weer neem ik deze zeker mee. Al is het maar om Raymond gelukkig te maken. ;-)

verder vind ik het geweldig dat het aantal mensen, alsook de formaten en diversiteit groeit.. Het weer gaan we wel in de gaten houden, al ben ik bang dat het niet zoals vandaag gaat worden. (de zon dan he...)

Douglas,

Laat je zaterdagvond zo rond 19:00 definitief weten of het doorgaat of niet?

Gerben

Mijn SIG samourai had met zijn 1, 5 meter ook leuk geweest aan de sleep. Ik zal aan jullie denken als ik aan het werk ben!

Douglas,

Laat je zaterdagvond zo rond 19:00 definitief weten of het doorgaat of niet?

Gerben

Vanzelfsprekend! Zolang het redelijk blijft gaat het door, en ik hoop op droog weer en een windkrachtje 3... (ivm met het mais, als het er nog staat) Zaterdag avond 19:00 laat ik het defintief weten.

Even de puntjes op de i. Voor het adres typ ik in mijn TT Vinkel in, met als straat Kaathoven nr 8. Dat is het dicht bijzijnde adres, als je dan wat doorrijd kom je een rood gemerkte drempel tegen, vervolgens het kleine weggetje in rijden en dan kom je bij de vliegcub.

Mais is juist goed voor het zweven.
Heel vaak laat daar de thermiek juist los.
Vroeger dacht ik altijd dat als het mais geoogst was de thermiek tijd ook over was.
Gelukkig weet ik nu beter.
Maar ik hou nog steeds van mais.;)

Bertus,

Aan de mensen te zien die komen zit dát wel goed... ;-) Ik doelde op de wind. Bij oostenwind is het aanvliegen en landen een leuke bezigheid. (dat is de meest slechtste windrichting die je bij ons kan hebben... )

Hmm, zal ik m'n kettingzaag meenemen?

Afgelopen weekeind wat uurtjes bij het reclamebureau gezeten, om de Rascal van custom-belettering en accenten te voorzien. Zelf vind ik het erg mooi geworden, ben benieuwd wat jullie er zondag van vinden ;)

Gerben

Hmm, zal ik m'n kettingzaag meenemen?

Afgelopen weekeind wat uurtjes bij het reclamebureau gezeten, om de Rascal van custom-belettering en accenten te voorzien. Zelf vind ik het erg mooi geworden, ben benieuwd wat jullie er zondag van vinden ;)

Gerben

Wel foto's maken hoor ik ben ook benieuwd hoe hij er uit ziet.

verstuurd met mijn mobiel

Back