Sleeptreffen in Enkhuizen! Zondag 11 september 2016

Wat een geweldige dag was het vandaag:koud:

IMG4377.jpg

IMG4378.jpg

IMG4380.jpg

IMG4383.jpg

IMG4387.jpg

IMG4388.jpg

IMG4389.jpg

Graag wil ik alle deelnemers van het sleeptreffen nogmaals bedanken voor de gezelligheid!
Ik heb genoten van de vele schaalzwevers! Er werd erg mooi gesleept, schaalzwevers schaalgetrouw op hoogte gebracht, super!
En dan de vele landingen, de ene was nog mooier dan de andere, dat was echt genieten!

Wat mij betreft, graag volgend jaar september weer een sleeptreffen bij Modelvliegclub Pegasus.

Johannes

Ik ben net terug van een Heel fijn relax treffen wat super was georganiseerd met fijne mensen die het volgens mij allemaal na de zin hadden!
Speciaal wil ik Arjan danken van wie ik z'n club libelle heb gekregen en ik hoop een waardig schatbewaarder te zijn van dit o zo realistisch vliegend model.
Ik hoop zeker dat ik volgend jaar hier in Enkhuizen weer van de partij mag zijn.

Laatst bewerkt:
Hallo leden van Pegasus,

Bedankt voor de heerlijke dag en het lekkere weer, en de goede zorgen van Rosa met lekkere broodjes worst en soep.

Ik heb genoten, ondanks dat ik helaas mijn Astir in de ewige boerenkoolvelden heb gecrasht.

tot de volgende keer

groet

Terence

Vanavond heb ik alle componenten van mijn gele sleepkist getest. De crash is waarschijnlijk veroorzaakt door een falende BEC. Alles werkt behalve deze (losse) UBEC.

Jammer, maar we werken aan vervanging. De sleepkist ga ik tzt ook wel weer opbouwen, maar daar ga ik geen haast mee maken.

Max

Je toestel zien crashen is al erg genoeg, maar niet weten wat de oorzaak was, is nog veel erger.
Een falende BEC lijkt mij ook een logische verklaring.
Ik heb de fatale vlucht gezien, er was totaal geen reactie ob stuurbewegingen.
Het toestel ging in een spiraal van grote hoogte de grond in.

Max, succes met de reparatie!

Johannes

Mooi dat er een oorzaak te vinden was ik sluit me daarin helemaal bij de reaktie van Johannes aan, succes met de wederopbouw toegewenst.:thumbsup:

Dank jullie wel. Ik heb vandaag een tweedehands Ikarus trainer opgehaald om voorlopig de zwevers tot 3,5 mee te slepen. Hij ziet er goed uit, maar is wel wat zwaarder dan mijn eigen vliegtuigen. Ik ga kijken of ik er een halve kilo gewicht op kan besparen zodat ik niet teveel inlever qua klimvermogen.

Max

Back