Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kom je sterke verhalen aanhoren of kom je ze ophangen?kom in de eerste plaats voor kijken en de sterke verhalen)
Nou ja... Ik herinner me dat het anders ook prima lukte om op een "bootjesmeeting" (ergens op een brug) over vliegtuigjes en motorfietsen te beginnen, dus dat "meevallen"... kweenie...Aanhoren natuurlijk! Tenzij jullie over bootjes beginnen maar dat zal op een vliegtuigmeeting wel meevallen hoop ik![]()
Kan ik met groot genoegen 100% beamen! (en voor die kleine zwevertjes: Ik ben je man!bij dit evenement gaat het er niet om “ wie de grootste heeft” zwervertjes van ruim een meter worden met net zoveel plezier opgesleept als grote modellen.
En DÁT ook...We hebben een mooie kantine met goede faciliteiten dus ook wat dat betreft alle reden om eens lang te komen en mee te vliegen.
1) Max (Flymax) diverse zwevers en sleepvliegtuigen 2,4 ghz.
2) Ron Veenstra zwever 2,4.
3) jan brilman, LF-109 Pionyr, Blanik 2,6 m., Skylark, misschien nog wat klein spul, 2,4 GHz
4) Berrie van Roest, JS1 1:3 13.5kg 7mtr, Grunau BABY 1:2.5 19.5kg 6mtr. Misschien nog een 25kg 3mtr F3F kist met klittenbandsleep.
5) Alex, zwevers en clubsleper
6) Johannes (Ariel) diverse zwevers 2,4 GHz.
7) Vincent de Bode, Nemere 3.3m. Slingsby King Kite 4m. 2.4GHz
8) Rob ten Hove, EcoBoomster, EoN463 beide 2.4GHz
9) Leo Bot, ASW22, 2.4GHz
10) Adri Brand, Alpina, Spatz, 2,4 Ghz
11) Sven verschillende kisten
12) Nico verschillende kisten
13) Stan verschillende kisten 2,4 ghz
14) Hein, Eco Boomster sleept tot ca 14 kg, Ventus 6 m 11 kg, verschillende zwevers. 2.4 Ghz
15) Merlijn Jongbloed, 4m Ka-8, 5,7m K-7. 2.4 Ghz
16 ) Arno van Denderen , verschillende zwevers . 2,4 GHz
17) Brutus, BigLift en Ogar, 2,4 GHz, onder voorbehoud dat ik dan vrij heb (kan ik nu nog niet zien.
18) Ronald Rijkhoff, meerdere zwevers, 2.4Ghz
19) Werner (warbird), Wilga sleper tot 25 kg
20) Raymond (Fotor), Eco Boomster + zwever(s)
21) Ruud Lucke, LastDown (hoop ik;-))
22) Justus Moree, L-Spatz en Snowboot (bij 40+ mag ik direct op de reservelijst, kom in de eerste plaats voor kijken en de sterke verhalen)
23) johannes kalma diverse zwevers