sleepvliegtreffen in Wijk en Aalburg 1 groot succes de volgende is op 21-11-2009 in Kennemerland

Is inderdaad een stuk in de richting ,1 uur en 40 min en 150 km vanuit hier.
Ik heb zelf ook nog mijn eigen generator .

gr vosje :)

Allen,

Net weer terug van vliegen. Was snoep droppen op een golfclub....in het donker.
Was erg leuk, de kinderen waren erg verrast en enthousiast, daar doe je het toch voor.
Deze week druk geweest met de voorbereidingen hiervoor. Drop-box onder Ibis maken, nachtverlichting installeren. Vandaar wat beperkte activiteit hier op het draadje.

Ik heb geen probleem met een andere locatie. Bertus, zal je morgen bellen.
Wellicht, als Bertus al een vroege meet organiseert, en deze een succes is, kunnen we een 2e eind november houden.

Groet,
Gerben

Bertus,

Denk dat dit een goed plan is zo.
Gaan we lekker slepen op de 31e!

En als het allemaal goed bevalt kunnen we de 21 gewoon nog een keer maar dan bij Aeroclub Kennemerland, voor wie belangstelling heeft.

Groet,
Gerben

Nou, dat word weer hard werken:

ASW afwerken en spuiten
DG500 renoveren
Solution weer terugbouwen van electro naar zweef.

GJ

Bert, als jij nou gewoon een lijst maakt wie er bij jou komt, dan maken wij daarna wel een lijst wie er op 21 november naar Stompetoren komt.

Laten we eerst even focussen op jouw meeting in Wijk en Aalburg.

Je kan mij opschrijven voor jouw meeting (31 oktober) met:
ASW28-18 409 cm
DG500 444cm
Solution 270cm

Gerben komt met:
Ibis 120 sleepkist (210 span)
ASW 4 meter zwever.

GJ

de 31e kan ik, heb ik alleen wel erg weinig tijd om een sleephaak in te bouwen, anders maar met klitteband (kan dat wel op een 3.2 mtr asw 17?)

wordt dan ook meteen de maiden voor die kist en de eerste keer dat ik achter een sleepkist hang, wordt spannend!

Bertus,

We wachten in spanning op het definitieve ja-woord...

Het lijkt me verstandig het overzicht aan te houden zoals in eerdere postings, met zweef en sleep-kisten, zodat we deze verhouding een beetje in de gaten kunnen houden.

Sleepkist piloot :
Gerben van Berkum, Ibis 120, 2.10mtr (Gerben)
Patrick de vos, stick 120 ,1.93 m , zwevers tot 10 KG (vosje)
Bertus, Hotshot /Zaunkonig, zwevers tot 1.5mtr (Bertus)
Jan Scholten, Big Lift, 2.25mtr, ook para's (Jan Scholten)
----------------------------------------------------

Zwever piloot:
Gert-Jan van Oostrum, ASW28-28, 4.08mtr, (GJVO)
Gerben van Berkum, ASW 4mtr, (Gerben)
Arno, KA6 4mtr, KA18 4mtr, sleept met vosje, (arno888 )
Sven, ASW 17, 3.2mtr (Sven-Boxmeer)
Berrie, Grunau Baby, Skopas 3.2mtr, Supra 3.3mtr, (Berrie)

Ben zo vrij geweest Vosje er bij te zetten, aangezien arno888 zich ook aangemeld had. Spanwijdtes modellen Berrie geschat.
We hebben nog ruimte voor wat kleinere zwevers zo te zien. Iedereen die wel eens met een rolroer zwever(tje) wil slepen is van harte welkom!

Wordt vast leuke dag!

Net als GJVO moet ik nog wel een beetje doorwerken, hopelijk kan dat ik een toestel mee nemen.
Extra packje 10S lipo is onderweg, net als een lader. Met een beetje mazzel is het er op tijd, kunnen we lekker doorslepen.

Groet,
Gerben

Laatst bewerkt:
Hi

ff een kleine up-date; een van mijn vliegmaats is de 31 e namenlijk verhinderd :(
Bert Blezer (niet actief op het forum) komt met een Ka 6 van 3.80 m en 5 kg
Arno komt met een ASW 22 (kloon) van 4.97 m en 6 kg

Mocht de happening 1 week verschoven worden komt er nog een derde persoon bij; zal dat tzt wel melden.

een klein voorbehoud: het moeten enigzins vliegbare condities zijn.........

Laatst bewerkt:
Back