Slepen in regio Eindhoven?

Discussie in 'Sleepvliegtuigen' gestart door merijnwijnen, 21 dec 2019.

  1. merijnwijnen

    merijnwijnen

    Lid geworden:
    12 mrt 2008
    Berichten:
    76
    Dag allemaal,

    Wellicht niet helemaal on-topic hier, maar een betere plek weet ik niet.

    Na een lange modelvlieg pauze ben ik via het Dlg-en weer een beetje aan het vliegen geslagen en als ras zwever zoek ik een vereniging waar regelmatig gesleept wordt.
    In eerste instantie zwevers tot een meter of 4 en ca 5 kg, ik heb binnenkort een SHK (van Aeronaut) vliegen, en een wat ouder eigen ontwerp vliegende vleugel ligt klaar voor restauratie.

    Ik woon in de regio Eindhoven, maar iets verder zou ook kunnen.

    Groieten,

    Merijn
     
    jve vindt dit leuk.
  2. jve

    jve

    Lid geworden:
    4 mrt 2007
    Berichten:
    3.416
    Locatie:
    's-Hertogenbosch
    Leuk Merijn, volgens mij zijn er genoeg clubs in de buurt. Kijk ook even naar de IGG bijeenkomsten. Die hebben ook aardige sleep bijeenkomsten waarbij kunt kijken of de club wat is.
     
  3. Amigo II

    Amigo II

    Lid geworden:
    18 mrt 2016
    Berichten:
    93
    Locatie:
    Eindhoven
    Dag Merijn, ik weet dat ze bij MVC de Valken in Someren Heide in het weekend slepen.
     
    jve vindt dit leuk.
  4. merijnwijnen

    merijnwijnen

    Lid geworden:
    12 mrt 2008
    Berichten:
    76
    Bedankt voor de reacties, hier en rechtstreeks. Ik ga binnenkort eens in Someren kijken, en intussen moet de revisie van mijn op de kop getikte 4 meter SHK af. Dan heb ik tenminste iets om mee te slepen.
     
    jve vindt dit leuk.
  5. Richard Branderhorst

    Richard Branderhorst

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    3.107
    Locatie:
    Ederveen
    Merijn, kijk of er een datum past op een van de BIGGS meetings dit jaar, agenda te vinden op de website:
    https://flytobiggs.com/ Er is een regeling voor gastvliegers. Tongeren, een superleuke locatie met een gezellige club is goed te doen vanuit Eindhoven, evenals het mooie terrein van de Pampas bij Helchteren.
    Someren lijkt me verder de meest geschikte locatie buiten de vaste data van een treffen en de voorzitter is een zeer ervaren sleper, die wil je best een keertje weer op weg helpen op hun terrein.
     
    jve vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina