slicen gaat verkeerd?

Na de pla perikelen krijg ik nu mooie printjes. Alleen werkt de slicer nu blijkbaar niet lekker. 1 deel gaat goed, van het andere deel worden de interne verstevigingen niet meegenomen in de print. in het 'schaduwdeel' staan ze rechts wel maar worden niet meegenomen in de slicer (slicernext/orca)
Ik snap er echt geen reet van.

Schermafbeelding 2025-06-23 192219.png

Als je dit in LW-PLA gaat printen dan zou ik beginnen met 1 onderdeel per keer te printen.
LW-PLA heeft nogal de neiging om draden te trekken, ivm het actief opschuimen van het materiaal is dit eigenlijk niet te onderdukken met slicer-settings.
Als je meerdere delen tegelijk print dan krijg je vermoedelijk een heel gordijn van draden tussen de 2 onderdelen in te hangen.

In het schaduw gedeelte lijkt het erop of dat hogerop in de print het rechtse deel wel inwendige verstevigingen heeft, hoe ziet het er daar uit?
Wellicht heeft dat vleugel deel om een reden geen verstevigingen over de hele hoogte.

Ik heb de 2 naast elkaar gezet om te kijken om er 100000% zeker van te zijn dat dezelfde instellingen in gebruik zijn, de verstevigingen lopen in beide gevallen door tot aan het begin. Morgen eens proberen de boel opnieuw te exporteren uit fusion
Ik kan helaas zo even niet stl delen, kan ik morgen wel even doen

Back