slijtage main gair - belt cp v2

Tja, het is maar net hoe je het bekijkt. En op welke manier je wilt leren vliegen natuurlijk ;). Ik doe het wat rustiger aan, met wat minder crashes en frustraties. Zoveel duurder is een standaard KDS450S niet als een Belt CP V2 trouwens, scheelt een paar tientjes. Dat een Trex kwalitatief beter is geloof ik best, maar zover ben ik nog niet.
Als je toch de rust kan bewaren, en stap voor stap te werk gaat...
Dan ben je altijd ver genoeg om een kwalitatief betere heli te hebben.
Is een grote misvatting die hier keer op keer weer voorbij blijft komen.
Juist een beginner heeft baat bij een goede heli.
Een ver gevorderde piloot kan een mindere heli laten vliegen alsof het een goede is (youtube verkoop filmpjes).
Als je de centen ervoor over hebt om kwaliteit te kopen, gewoon doen.
Heb je die niet, niets mis mee.
Maar dan is dat de reden waarom je voor iets anders kiest.

Ik vind al dat afstellen en sleutelen net even leuk als vliegen.Ik heb mijn King 2 uit de doos geprobeerd en ik ben de eerste om toe te geven dat het niet meeviel: Veel te nerveus, een motor die gloeiend heet werd en die de Bionic 1300 mah in 2 minuten leegtrok.Da's nu allemaal voorbij.Ik heb mij geamuseerd met al de King-problemen één voor één aan te pakken en dat loont, om niet te zeggen dat het ook nog eens voldoening geeft.Maarja, ik ben van de oude stempel en redeneer heel anders dan de meeste RC'ers van nu.Ik had 20 jaar geleden een Kalt Whisper en een Kyosho EP Concept.Daar heb ik ook mee gevlogen.Een Esky, die vandaag wordt aanzien als de kwalitatief mindere, is superieur aan wat ik toen in mijn handen kreeg.Dus ik ben een gelukkig man.8)

Back