Slotje of verwijderen graag.

Duimpje?
heb je de foto's al gezien van haar?
het komt wel goed.
en ja ik heb de beslissing genomen.
eerst de zwarte zee dan "het binnenvaart schip"

Gegroet.

Heej silverlit

Uhm silverlit ik zou er eigenlijk wel een beetje voor aan dat als het plamuur van de zwarte zee nog nat is dat je dan al aan je binnevaartschip wil beginnen.En ik ben denk niet de enigste hier.Maar je kan het tegen deel bewijzen door je zwarte zee aftebouwen .En nog een tip denk nu nog niet na over je volgende schip.Hou je hooft nu maar gewoon lekker bij de Zwarte zee en dan komt de rest later wel.Want ik heb ook zoon fout gemaakt door al voor dat ik was begonnen aan een anders project tedenken.zoals eerder is gezegt

haast en spoed is zelden goed.

gt marco

Inderdaad, laat iemand hier maar een mooi slotje op zetten,
en als het zover is maak ik wel een goed topic er over.
want nu hebben we al 5 pagina's vol waarbij we alleen maar in discussie zijn.

gegroet.

Inderdaad, laat iemand hier maar een mooi slotje op zetten,
en als het zover is maak ik wel een goed topic er over.
want nu hebben we al 5 pagina's vol waarbij we alleen maar in discussie zijn.

gegroet.

Daar word je aangehouden.. Eventueele vragen OVER de Zwarte Zee stel je maar in dat topic.. Want gegarandeert dat er nogveel vragen komen over hoe moet dit of hoe moet dat...

We will see..:mrgreen:

Silverlit.

Ik wil niet bot doen.

Maar bij mijn amsterdam zit de opbouw ook al helemaal in elkaar en liggen de dekken er nog los op. Maar ik zie die nog niet af voor het einde van het jaar.

Je moet niet verwachten dat je Zwarte zee de eerste maanden al af is.
Je hebt nog heel wat plamuur en schilderwerk, als je een mooi schip wilt bouwen.
Je kan hem afkrijgen in enkele weken, maar dan denk ik dat die mooie Zwarte Zee eerder een gedrocht gaat worden.
En dat zie je soms wel, schepen waarvan de bouwer duidelijk niet veel geduld had.

Ik had het over het verlijmen van de dek onderdelen , en niet van de ;plamuur enz enz.
dit kost wel tijd ja , maar we hebben de tijd :D.

Back