Slotje

mag-gesloten-worden

rc-truggy

Hmmm.... waarom niet gewoon doorgaan in je vorige topics? (en waarom de topicstart aanpassen?)

Maar blijkbaar heb je niets van de adviezen in je vorige topics aangenomen want de prijs is jou belangrijker dan kwaliteit en support. Als dat zo is, waarom ons dan nog vragen? Doe dan je ding en wees er tevreden mee.

Echt, ik geef je nog 1x advies met een aantal redenen:
- Als het tegen zit met je aankoop uit de US (en die kans is groot) mag je nog de nodige BTW en invoerrechten over die prijs betalen.
- Als het helemaal tegen zit en er blijkt geen CE op te zitten kan de boel ingenomen worden en zie je er niets meer van.
- Ook al nagedacht hoe je aan de onderdelen gaat komen?

En met die wetenschap geef ik je een alternatief:
hongnor mutilator RtR

Laatst bewerkt door een moderator:
Vergeet die RedCat; da's niks... Gaat om de haverklap kapot en onderdelen zijn nooit tijdig binnen.

Luister naar de GOEDE raad van Roelof en bestel zo'n betrouwbare, goed bekende en veel gebruikte Hong Nor via een Nederlandse webshop! Daar heb je echt veeeel meer aan!

Dan kan je tenmiste plezier beleven aan deze hobby, met die RedCat wordt het een bron van fustratie in plaats van een bron van ontspanning...

Die nitro is prima zoals alle brandstoffen die ontwikkeld zijn voor modelauto's en die via 'legale' kanalen wordt verkocht. www.beeracing.nl is onder andere dealer van die Optifuel brandstof en deze wordt ook gebruikt door sommige rijders in de Truugy Cup en Buggy Cup.

Nogmaals, als het tegen zit kom je ook met die Redcat echt niet uit met die 280 euro....

Koop dan een Kyosho Inferno NEO, die heb je voor 280 rijklaar.

Je kan met die 280 euro beter naar de kroeg gaan dan die RedCat kopen; dan heb je tenminste een paar leuke dagen; met die RedCat zal je aan het eind van de eerste dag al balen dat je je geld daaraan hebt uitgegeven!!

Zo'n Kyosho 1:8 nitro offroad Inferno Neo is echt een veel beter keuze en die kan je regelmatig vinden als 'speciale aanbieding' in diverse webshops voor een stuk minder dan 280 euro! Dan hou je geld over voor alle 'kleine' dingen die je nog nodig hebt: brandstof, batterijen, afterrun olie en luchtfilterolie....

Een buggy kan vrijwel alles wat een truggy kan; hij is iets lichter en agieler, maar verder doen die twee weinig voor elkaar onder.

Ik rij wedstrijden met zowel buggy's als truggy's en ze zijn echt goed te vergelijken. Een truggy is wat 'trager' in alles waardoor hij net iets makkelijker te rijden is, een buggy is wat 'zenuwachtiger'...

oké ik zal eens kijken of er ergens een kyosho staat, ook staat er bij beeracing een ansmann virus 2 is deze even goed als de kyosho inferno of zijn er grote verschillen?

Die is goed te vergelijken met de Kyosho. Alle Kyosho onderdelen zijn nét iets makkelijker te vinden aangezien Kyosho al vele jaren de Inforno modellen produceert in vele verschillende uitvoeringen en typen (de eerste stamt uit 1984/1985).

ik heb NOG een vraag, ik was aan het zoeken naar een kyosho inferno neo, en ik kwam op een kyosho inferno neo race spec. Wat zijn de verschillen tussen deze 2 ?

Als je naar de Kyosho site gaat kan je het terug vinden.

Een eigen quote uit een gepubliceerde review:

Voor een kleine 100 euro meer is er ook een zgn. NEO Racespec te koop. Volgens Kyosho staat “Racespec” voor de levering van de uitgebreidere Syncro 2 zender en een 4.1cc motor bij de auto. De 4.1cc motor maakt de auto niet legaal voor het racen maar geeft de auto wel de prestaties die het met een 3.5cc wedstrijdmotor zou krijgen en moet het die ervaring geven.

Back