Slotje

bij een NL-winkel inclustief gratis toebehoren(vulfles, glowplug klem enz) voor 279,-
Kyosho Inferno Neo | 31295

vanuit het Belgische Aalst is het nog niet eens zo ver naar Eindhoven.....1,5 uur??
En hij kan ook thuis worden bezorgt.

Beste,
toen ik aan het zoeken was kwam ik de thinder tiger 4s2 pro buggy tegen, 2dehands. Ik krijg er gratis een nieuwe motor bij, 2 flessen nitro en 3 glow plugs.
De vraag is, is het de moeite voor hem te kopen ?g
Groeten,
RCstylzz

Laatst bewerkt:
Bij beeracing heb ik ook de Losi 810 gezien, is deze een goede wagen ? Ik heb al veel goede comentaar gehoord over Losi maar toch wil ik jullie mening is horen.

Wat is er moeilijk aan om naar de Kyosho site te gaan en de 2 naast elkaar te zetten? Ook kan je online de nodige reviews vinden....

De DBX is net zo groot als de NEO maar weegt ruim een kilo minder en komt met een 3cc smallblock.

Kyosho noemt de DBX2 een lightweight 1:8, als je ze naast elkaar zet is de wielbasis en de spoorbreedte identiek aan de Neo.

Inderdaad je hebt gelijk. Maar het is geen volle 1:8 zoals de neo. Als je offroad gaat rijden zou ik een neo nemen omdat je daar makkelijker mee door het gras gaat.

M.v.g. Mark

Inderdaad zou ook mijn keuze de Neo zijn. Je krijgt daarvoor een meer degelijke auto met een betere motor en voor het prijsverschil hoef je het niet te laten....

Als je geen ervaring hebt met deze hobby is 2e hands kopen geen goede keuze.

2e hands = geen garantie, geen hulp van een winkelier, geen zekerheid en vaak koop je andermans ellende (of je moet weten van wie je koopt; echte wedstrijdrijders zullen je geen rotzooi verkopen)

Nieuw = goed gevoel, garantie, hulp van/bij winkelier, 'adresje' voor je onderdelen, brandstof etc...

Dus wees wijs en koop in een winkel waar je terecht kunt met al je vragen...

Ik zou bij een winkel gaan kopen of een webshop uit nederland.

De zaak waar jij de link van geeft zit in Indonesië.......... Je betaald dan ook invoerrechten.

Wat denk je zelf? Een webshop uit indonesië, waar je minder dan de helft betaald dan overal elders op de wereld.
Je weet weet wat geldt: "Als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het ook niet waar"

Maar ja; zoek het verder maar uit als je zo bezig blijft. Je krijgt achter elkaar goed advies en elke keer verzin je weer wat raars.......

Koop die Kyosho in een Nederlandse shop!! Zo krijg je support en je kunt er mee terug als er wat mee is wat buiten je schuld om is.
Voor de rest sluit ik me bij Jaap (Bart Banaan) aan. Ga zo door en je krijgt hier geen advies meer omdat je toch je eigen gang maar gaat.

M.v.g. Mark

Back