Slotje

Goede winkel, bekend, hulpvaardig en goede naam. Dus nu niet meer twijfelen en doen! Je zal er veel plezier aan beleven.
Veel mensen hier op het forum hebben ervaring met zo'n Kyosho Buggy, aangezien het de laatste evaluatie van een model wat al 15 jaar -of meer- leverbaar is en daardoor is dit één van de meest probleemloze buggy's op de markt.

Whahahahahaha. Ik denk dat je nu alle hulp vaarwel kan zeggen.

Tip: bigscale is BIG money!

De brandstof maakt de hobby niet duur of goedkoop!

Zeker zo'n Shengi ding van 350 euro.... succes!

Begin alvast te sparen voor nieuwe servo's en een motor....

Dan zou ik gewoon een opel kadet gsi kopen.
Die kun je kopen voor ongeveer net zoveel als een hpi baja en mag je ook nog zelf sturen.

En de benzine is natuurlijk gratis bij pa en ma ;)

neem nou maar gewoon van alle (zeer ervaren) mensen hier aan dat goedkoop duurkoop is. En dat een betrouwbare winkel, betrouwbaar merk en goede verkrijgbaarheid van onderdelen die paar tientjes extra echt waard is.

Over de brandstofkosten zou ik me niet druk maken hoor. een blik van 5 liter kost zo'n 45 euro en voor je die op hebt ben je wel weer 2 maanden verder gok ik zo.

En als je moet kiezen natuurlijk altijd de losi ;). nee hoor, gewoon nieuw kopen, met garantie en een winkel om de hoek

Niets mis met een kadett GSI, heb er zelf ook 1 gehad. Veel PK's en makkelijk en goedkoop in onderhoud. Voor de prijs hoef je het niet te laten, voor de running costs wel met een 1:8 verbruik en de maandelijkse afdracht aan de belasting en de huidige benzineprijzen.

even terug naar die webwinkel in indonesie, ziet er wel aantrekkelijk en verleidelijk uit.
zou het te vertrouwen zijn om daar een roller + blokje te kopen?
de verzendkosten komen op 43euro voor belgie.
voor onderdelen of support heb ik geen winkel met goede raad nodig.
ik ga bij wartelle achter al mijn onderdelen.
maar ik heb wel geen zin om mijn welverdiende centjes kwijt te raken door
een corrupte handel.
diene truggy van kyosho (st-rr) is echt wel weinig geld voor deze roller.
heeft er iemand ervaring met deze webwinkel??

Als je al een boel ervaring hebt met auto's kun je zoiets doen. De TS heeft dat niet en dan kun je beter een winkel in de buurt opzoeken en hem daar kopen. Je bent wat meer geld kwijt, maar dan heb je ook alle support voor (mits het een goede winkel is natuurlijk).

M.v.g. Mark

diene truggy van kyosho (st-rr) is echt wel weinig geld voor deze roller.
heeft er iemand ervaring met deze webwinkel??

Ik zou dan wel de evo nemen en niet de RTR. Staat ook op die site.
365 is ook ongeveer de helft van de retail prijs hier.

Maar toch: een beetje twijfelachtig allemaal. Misschien eens proberen iets kleins te bestellen en kijken of er iets komt.

EDIT!!!
vergeet bovenstaande bericht.
Deze site is oplichterij. zie hier

inderdaad te mooi om waar te zijn

Goed gevonden, Sander!

Daarmee behoed je denk ik wel wat mensen voor veel ellende...

Wat ik al zei: als het te mooi is om waar te zijn, is het ook niet waar....

alvast bedankt voor de info
nu zal ik wat minder vragen stellen, kan een fg monster kopen voor €400.
standaard uitlaat+jetpro uitlaat
air filter
lader
futaba zender en ontvanger
walbro carbu
3 sets wielen
1 bak voor de fg en 1 bak voor onderdelen

Dan moet je 'je verhaal' verhuizen naar het Big Scale gedeelte van dit Model Bouw Forum; daar zullen ze je vast verder op weg helpen met deze keuze.
dan kunnen ze je ook vertellen of de set-up zoals jij beschrijft een goede is.....

Back