sluiten toppic

Status
Niet open voor verdere reacties.
quote van roel van essen : IK stel voor om dit draadje onmiddellijk te sluiten!!!!
En sterker nog: dat ga ik ook doen.
Mods zitten hier niet om populair te zijn, (ik al helemaal niet) maar om dit forum leefbaar te houden.
Ben je nou helemaal besodemieterd...
Ga aan de hobby man!

ik was vandaag aan het werk en kon niet aan de pc wilde zelf voorstellen om dit draadje te sluiten want dit gaat over een mening over mensen en daar is dit mbf uieindelijk niet voor bedoeld , dit had te maken met een draadje gisteren waar ik de mod heb gevraagd om aktie te ondernemen in dat draadje en die ondernam meteen aktie, waarvan akte/hulde voor deze mod.. ik heb een pm gehad van diezelfde moderator en die was er positief over en vond dit zelfs leuk(kan je de pm doorsturen) , terwijl ik me naderhand bedacht na het openen van dit toppic dat dit ook als negatief kan worden beoordeeld terwijl dit niet zo was bedoeld, jammer van je opmerking in deze taalzetting als moderator kun je je ook gewoon netjes uitdrukken zonder zulke taal uit te slaan quote:

Ben je nou helemaal besodemieterd...
Ga aan de hobby man!

ik disitancieer me compleet van deze uitlating en ik ga voor een nette discussie en met de juiste manieren/respect tonen. en vind deze opmerking van jou als moderator niet op zijn plaats.......dat jullie de toppics in de gaten houden vind ik super maar dit gaat me iets te ver. had even kontakt gezocht of i.d. dan had dit niet gehoeven vind dit erg spijtig

m.v.g harold

ps alle mods ga zo door

Laatst bewerkt:
Van kritiek kan je alleen maar leren.. (denk ik dan bij mezelf)
Aangaande je topic over de mod verkiezing:, Het is altijd leuk dat men een keer het eens is met een mod, veelal, gebeurt het tegenovergestelde.

Dat je topic geen levenskans had is duidelijk. Hoewel het idee heel leuk is weten er altijd een aantal mensen het te verkwanselen tot een afziek-topic.

Daarnaast doen wij VRIJWILLIG de mod taken, en dat is niet om populair te zijn, (integendeel, door velen word je juist als boeman gezien), maar om een nuttige bijdrage te leveren, van, en voor, en door, en aan dit forum.

Daarnaast zie ik mezelf niet als mod, maar als GEBRUIKER met mod rechten, niets meer niets minder.

alle vrijwillers die aan het mbf meewerken o.a als mods hulde maar had wat kritiek op de taal die ik over me heen kreeg. ben een volwassen vent en discussieer ook maar ga niet lopen te !@#$%^&*() als je begrijpt wat ik bedoel vind het wel ok dat roel me net nog een op normale toon een pm heeft gestuurd.......

Laatst bewerkt:
Ik ben het met je eens dat Roel wellicht iets meer genuanceerd had kunnen reageren. Maar.... Dat is ook een beetje de Mod "kennen". Iedereen heeft z'n eigen gedragingen, uitlatingen, trots en dat gaat dus ook op voor een Mod...

Daarnaast... Ik zou niet eens alle Mods weten op te noemen. Ik geloof niet dat iemand in alle regionen van het MBF actief is... Dus ook de mods "kent" Hoe moet je dan Mods individueel waarderen???

Heb je waardering voor het MBF? Wordt dan vriend...Hebben ze veel meer aan:p
Niet persoonlijk bedoeld, want dat ben je. Maar meer bedoeld als mening...

Heb je waardering voor het MBF? Wordt dan vriend...Hebben ze veel meer aan:p
Niet persoonlijk bedoeld, want dat ben je. Maar meer bedoeld als mening...

in mijn profiel staat vriend van modelbouwforumdus dat had ik begrepen,( wel pas sinds dit jaar,heb zelfs de loterij gesponsord maar maak geen reclame)en meningen worden altijd gerespecteerd.........hou van open discussies........
fijne wedsrtrijd vanavond.........indien nederland door gaat (uiteraard) hebben we de 11e een tv op het veld voor de hangvliegers en goeie catering....

Laatst bewerkt:
Dat bedoelde ik met "niet persoonlijk bedoeld, want dat ben je"...Dus het vriend stukje:p

roel hulde voor je eerlijke quote in eerder toppic dit waardeer ik erg. ps snap niet dat er nog gereageerd kon worden op dat al eerder gesloten toppic?????????

Dat is alleen mogelijk voor mods , die kunnen nog wel reageren als een draadje gesloten is :)

Roel kan weleens straf uit de hoek komen (terwijl het een heeellleee geschikte vent is) , maar das dan meestal niet geheel zonder aanleiding... Of je moet als ongewenste gast de Berg betreden , maar das gewoon vragen om ...

quote van savage: Roel kan weleens straf uit de hoek komen, zoals ik al geschreven heb heeft roel e.e.a. aangepast en heeft in mijn ogen zeer juist gehandeld. heb een pm gehad van hem en dat vond ik super......straf????? we zitten niet meer in de schoolbanken over alles kan gediscusieerd worden op dit mbf mits tussen de lijnen word geakteerd....ps mooie wedstrijd vanavond....

Ik denk dat je het woord besodemieterd een beetje te lettelijk op vatte.
Het viel mij ook gelijk op en ik ken Roel zo niet.
Het leek mij meer op een baldadige actie dan echt schelden op jou.
Verder heb ik niets dan lof over de mods ook al ben ik het niet altij met hun eens.
Top dat die jongens dat willen doen.

discussie sluiten en met roel even goede vrienden.......roel,sympatieke reactie via pm van jou kant dat noem ik dus een echte vent als je zo reageerd zal de persoonlijke reactie niet posten maar vond die wel super...enne nederland in de wk finale daar kunnen we het beter over hebben in het modelbouwcafe

Laatst bewerkt:
ik was vandaag aan het werk en kon niet aan de pc wilde zelf voorstellen om dit draadje te sluiten want dit gaat over een mening over mensen en daar is dit mbf uieindelijk niet voor bedoeld , dit had te maken met een draadje gisteren waar ik de mod heb gevraagd om aktie te ondernemen in dat draadje en die ondernam meteen aktie, waarvan akte/hulde voor deze mod.. ik heb een pm gehad van diezelfde moderator en die was er positief over en vond dit zelfs leuk(kan je de pm doorsturen) , terwijl ik me naderhand bedacht na het openen van dit toppic dat dit ook als negatief kan worden beoordeeld terwijl dit niet zo was bedoeld, jammer van je opmerking in deze taalzetting als moderator kun je je ook gewoon netjes uitdrukken zonder zulke taal uit te slaan quote:

Dit is één zin en na 20 woorden weet je al niet meer wat je bedoeld ( controleer het maar ).
Als je eens wat punten gebruikt en dan het volgende woord met een hoofdletter begint, dan wordt het misschien wat leesbaarder.

Hans

Volgens mij is de discussie hier klaar. We zetten er een punt achter met een heel groot ABUS slot ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back