Satoer zei:@Led-maniak: Uit interesse: Kan je je wat beter onderbouwen? Wat zijn volgens jou precies de dingen wat beter aan de hummingbird is?
Toen ik mijn aerohawk binnenkreeg kwam dat ding nieteens van de grond, alles ging véél te stroef.
Maar na veel vijl en schuurwerk lukte het.(hoort er ook wel en beetje bij, netzoals ervaring)
Hij vliegt dan wel, maar niet geweldig.
Ik vind het eigenlijk beetje moeilijk om te omschrijven wat er gebeurt als je vliegt. Als je die 2 na elkaar hoort merk je dat de dagonfly veel beter vliegt, dat hoor en zie je gewoon al. De zoemende motor van de humming vs. het geluid van een tandwiel dat gesloopt wordt

Het sturen kan ik wel nog over vertellen:
Zoals je wel weet kan je beter voorkomen hangt dan genezen omdat hij erg slecht reageerd(de dragon, humming)
Dit is bij de aerohawk nog erger, als hij eenmaal in een bepaalde beweging zit is het moeilijk om die beweging eruit te krijgen, tenzij je buiten bent en veel ruimte heb.
Bij de Aerohawk zit meestal een 3-in-1 kit. Dit is niet het beste wat je je heli kan aandoen. Mede daarom is de reactie zo slecht. Naarmate de accu leeg is gaat de staart dol doen, draait weg, enz, bij de dragonfly heb ik dit niet meegemaakt.
Voor iedereen zal de ervaring anders zijn, maar voor mij geen aerohawks meer.
Daarnaast is het wel zo dat de aerohawk mijn eerste heli was, Mode 1.
Maar vergelijken kan volgensmij wel goed omdat ik met de hummingbird opnieuw heb moeten leren vliegen, ik ben namelijk op aanraden van de winkel overgestapt op mode 2. Dus dan kan je weer helemaal overnieuw beginnen.