smd autopilot van Conrad goed?

• Topicstarter Topicstarter Anonymous
  • Startdatum Startdatum
Een autopilot stuurt/corrigeert. Bovenstaand zet de servo's bij ontvangsproblemen in een vaste positie, een vorm van 'fail safe'.

Klopt het is dus een Fail Safe, maar conrad noemt het autopilot.

Mijn vraag: Heeft iemand ervaring met deze fail safe(autopilot genoemd door conrad)?

Ik gebruik hem zelf in me Brandstof auto en werkt erg makkelijk. De zelfde failsave is ook van Carson te krijgen maar dan zitten er draadjes aan een een mooi krimpkous om heen met een sticker van carson en die is 30 euro.

Maar er zit een simpel potmetertje op waar je hem mee kan afstellen en ik heb hem gelukkig nog niet nodig dus kan ook niet echt zeggen of hij (goed)werkt en ik niet voor 100% kan zeggen of hij reageerd bij een te lage accu spanning.

:lol: lijkt me leuk voor op je vliegtuig, accu bijna leeg, vliegtuig op autopilot, :bye: :bye:

Tjah het ging er eigenlijk om dat ik het zo wou doen dat als door welke reden dan ook het vliegtuig onbestuurbaar zou worden, deze in grote cirkels naar de grond zou gaan.

Ben er vandaag achter gekomen dat ik er dan meerdere nodig heb (1 per servo) en dat deze fail save's vaak bij iedere storing aanspringen, niet echt handig dus bij de start als er zich een kleine storing voordoet die anders alleen een kleine schommeling tot gevolg had.

Toch bedankt, mod hij kan dicht

Back